taquilla's

J

jerry1

Heeft er al iemand al nieuws van D+ het blijft toch lang donker aan het horizont
 
Op de site van DrHans staat te lezen dat er bewerkte D+ kaarten zijn die het gehele pakket los zetten inclusief ppv. Die kaarten worden dan ook vaak met meerdere mensen gedeeld :)
 
Dat zullen dan de oude seca2 7.0 kaarten zijn.
Voor zover ik begrepen heb draaien ze op de Astra op Nagra inmiddels, dus vermoed ik dat men het ofwel heeft over kaarten voor de Hispasat (als daar nog steeds wat zit), of dat het oud nieuws is, of een fake verhaal.

Het zou natuurlijk wel kunnen, doch dan zou je die informatie normaliter op meer forums tegen moeten komen.
 
Black Tiger zei:
Dat zullen dan de oude seca2 7.0 kaarten zijn.
Voor zover ik begrepen heb draaien ze op de Astra op Nagra inmiddels, dus vermoed ik dat men het ofwel heeft over kaarten voor de Hispasat (als daar nog steeds wat zit), of dat het oud nieuws is, of een fake verhaal.

Het zou natuurlijk wel kunnen, doch dan zou je die informatie normaliter op meer forums tegen moeten komen.

ik weet niet hoe ze het doen maar heb hier nu beeld 9-7-2006
wel via de gbox sharing maar toch kan ik wel kijken
dus er zal wel wat wezen hij pakt de codering op nagra
maar kijk ik s`avonds dan is hij weg vreemd maar waar
ps dit is op de astra

groetjes humana
 
Het aanbod van kaarten die helemaal los liggen zal klein zijn en in de avond uren zullen die kaarten het wel te druk krijgen.
 
Dat zal het dan inderdaad wel zijn, dat het aanbod klein is of slechts beperkt in omloop, zou me niet verbazen.
Hier heb ik via gbox ook het Spaanse pakket maar geen taquilla's.

Maar ik denk niet dat dit allemaal de bedoeling was van de vraagsteller, vermoedelijk bedoelde die meer op emu gebied zoals het eerst was en daar is gewoon nog niets te doen.
 
Hier heb ik via gbox ook het Spaanse pakket maar geen taquilla's.


nou ik heb hem er vanacht ff op laten staan en na een min of 5 kreeg ik beeld
maar net wat ik zeg wel via de sharing maar toch denk ik dat het nog wel open licht
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan