Teac A9

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.924
Waardering
430
Punten
83
Leeftijd
74
Locatie
Baflo
Ik heb hier een Teac A9 versterker.
Nadat ik de defecte onderdelen heb vervangen moet hij opnieuw worden afgeregeld.
Wie kan mij helpen aan een datasheet met die gegevens.
 
Die had ik al.
Daarmee heb ik hem hersteld.
Maar de gegevens om hem af te regelen ontbreken.
 
En hier ook al gekeken?

Ik zie aan het einde van deze manual dat er ook een modificatie op de eindtrap is, heb je die ook ook meegenomen in jouw reparatie?
Ik zie overigens niet veel punten waar je de boel kunt afregelen, op de meters aan de voorkant na maar een bias is het enige wat belangrijk is.
 
Laatst bewerkt:
@Tech zijn handleiding blad 4
staan de afstel methodes
 
Bedankt
Deze pagina was er bij mij niet bij.
Kan ik straks weer iemand blij maken.
Dit is best een mooie versterker.
Klinkt lekker warm.
 
Sorry BT Ik was in de veronderstelling dat ik de zelfde al had.

Nee Tech dat heb ik niet gedaan.
Ik heb hem hersteld.
Ik doe het gratis inclusief onderdelen.
Hij haalt het bij een kringloop of uit een oudijzerbak en doet er verder niks meer mee.
In de hoop dat hij een Sansui au 101 vind voor mij.
Was ooit mijn eerste versterker.
Weinig vermogen maar een prachtige versterker.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Naar boven Naar onder