tekst van bernyR DCC v2.92.

V

vincere

Hallo allemaal wie wil mij helpen door de tekst die onder de c en f lijnen staan aan mij door te mailen. Alleen maar dat tekst gedeelte. IK heb er in zitten rommelen met hekjes weg halen .En andere open zetten .Nu weet ik niet meer hoe het moet staan .wie wil mij dat door mailen.a.u.b. .Ik weet niet of ik mijn hotmail adres er neer mag zetten,maar ik weet ook niet anders hoe jullie mij kunnen bereiken gr vincere.

heb je al eens geprobeerd de volten eraf en op nieuw opstarten

vincere;194945 zei:
Ik weet niet of ik mijn hotmail adres er neer mag zetten,maar ik weet ook niet anders hoe jullie mij kunnen bereiken gr vincere.
Je kunt in je Gebruikers profiel (via menubalk: Gebruiker CP) de email optie aanzetten en je emailadres daar opgeven. Je hoeft dan niet in een bericht je emailadres te vermelden. Iedereen kan je dan bereiken door op je naam te klikken en kiezen om jou een email te sturen.

Verder hebben we je bericht naar hier verplaatst want het heeft niks met een dreambox tip te maken.

Ik heb je email adres helemaal weggehaald om spamrobots geen kans te geven.
Als je het even in je profiel aanpast, dan kan iedereen je toch een mailtje sturen zoals Eendenteam al aangaf.

vincere zei:
Hallo allemaal wie wil mij helpen door de tekst die onder de c en f lijnen staan aan mij door te mailen.
Volgens mij is je topictitel en je vraag ook helemaal verkeerd.

BernyR en DCC met C en F lijnen? Volgens mij heb je informatie over CCcam nodig en da's toch heel iets anders.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan