tekst wissen met de RC

• Topic starter gerardusadrianus
  • Startdatum
G

gerardusadrianus

Goedemiddag,

Ik heb gemini 4.60 op mijn vastloopkassie geinstalleerd en moet nog wat settings wijzigen waaronder de mount van een externe HD.

Nu lukt het me toch helemaal niet om de aanwezige tekst te wissen in het gedeelte waar de mount gegevens ingegeven moeten worden.

Met welke toets(combinatie?) op de RC wis je reeds aanwezige tekst ?

betreft hier overigens een DM800PVR

Laatst bewerkt:
Hoi Gerardus.

Het kan nogal eens verschillen welke toets daarvoor te gebruiken is. Er zitten twee toetsen op je afstandsbediening die hiervoor nog wel eens gebruikt worden.

Dat is het kleiner dan < en het groter dan > teken. Laatst is het mij gelukt met het > teken.

Ik zou eens een van die twee proberen.

Hallo BT,

Bedankt voor je reactie maar dat is het helaas niet.

Dan ga ik vannacht nog wel even proberen voor je als ik er aan denk en als niemand anders al het antwoord gegeven heeft in de tussentijd.

Ben ik weer.:)

Het zal vermoedelijk met Gemini wel anders werken. Met Nabilo is het echt de > knop. Dus ik kan je helaas ook niet verder helpen.

Met welke toets(combinatie?) op de RC wis je reeds aanwezige tekst ?
Wat bedoel je met RC.

RC zou dat geen Remote Control zijn in het Nederlands gewoon afstandbediening.:cool:

Ik moet mijn taal wat meer verleggen ik zat ook te denken aan de a.b.

Maar kon de link niet leggen.

Maar in je boekje staat dat toch?

Ik heb met mijn dm's nooit gemerkt met veranderen van pli,gemini,enz.

dat mijn a.b./rc anders ging werken.

Misschien worden je bat. wat minder.

Ik gebruik een a.b. van de Aldi die doet het aanzienlijk beter.

Maar in je boekje staat dat toch?
Het boekje is voor veel dingen alleen van toepassing als je er originele software in hebt zitten. Gemini is geen originele software. Daarom kan een aparte funktie als het wissen van tekst, afwijken van hoe dat in de originele firmware werkt.

Zoals je uit de vorige reacties kunt zien gaat het in Nabilo met de > toets op de afstandsbediening. Maar bij Gemini is dat niet het geval.

Inderdaad blijken die door jou genoemde Aldi afstandsbedieningen ook zeer goed te werken naar men zegt.:)

Bedankt voor al jullie reacties.:)

Omdat ik echt mijn vastloopkassie wilde mounten heb ik de Black Hole Hyperspace maar eens geflashed. Super snelle image, ideaal voor alleen kijken en snel zappen maar....hier zit dus helemaal geen NFS mount optie in.

Dus nu maar verder op Black hole v0.12 en maar hopen dat m'n vastloopkassie een beetje lief voor me is....:zwaai:

Kortom tekst wissen in Gemini 4.60 met de RC (of AB/ wel of niet van de Aldi) is niet meer van belang.

You can close the topic.

many thanks for all efforts !

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan