Dat klopt lekker zuinig rijden maar dan volgend jaar. Ik heb begrepen dat niet alle evs ook gebruikt kunnen worden voor thuisbatterij, er komt nogal wat kijken om de stuuring voor elkaar te krijgen.
Ik heb nu al ruim 1,5 jaar dynamisch en bevalt me nu prima vorig jaar 18€ per maand, nu nog even doorstampen naar oktober.
Moet er wel voor zorgen dat bij negatieve beurswaarde ik niet alles moet openzetten om geld te schrapen, had het laatst toen de neg waarde -47ct was te bont gemaakt, vloog de hoofdzekering eruit. Kosten 83 €
Nu heb ik in Home assist de beurswaarde per dag en na 15 u de volgende in grafiek gezet.
En ik heb bij negatief de grid kwH in beeld zodat ik precies kan zien wat ik verbruik met een marge van 10% onder de 35A