Tijd voor een nieuwe hobby!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Het is nog een beetje te vroeg om al voor sinterklaas te spelen, maar Freggeltje gaat deze week aan een nieuwe hobby beginnen/terug oppakken...

Via een goeie bekende een Wii gekocht, die al omgebouwd is en er zitten een hoop extra accessoires bij, alleen gisteren niet thuis toen de post ermee aan de deur stond :stupid:

Kunnen we weer lekker aan het downloaden en spelen gaan. :banaan:

Eens zien of we hier wat leuke onderwerpen kunnen maken of verslagen van gespeelde spellen.
 
Hier ook aanwezig.

Gisteren mijn nieuwe contract op een telefoon eruit gedaan met als kado een wii.
Snel ombouwen dan kan ik er ook tegen aan.

Veel plezier ermee.

;)
Nr.10
 
Hij is binnen NR10, ook bedankt richting onze tiger!

Vanavond de boel eens aansluiten, en dan eens even zien wat dit ding kan,
en dan is freggeltje eventjes zoet, ze doen het maar even zonder tieten?!

Maar ach daar hebben we intussen onze Henk voor. :biggrin:
 
Ja maar dat laat je toch maar niet maar zo over aan Henk. die valt toch steeds weer terug op die boerinnen. met enorme kokosmatten voor de deur.waar je de bosnifnen niet meer door het bos ziet.:biggrin:


Grtz................
 
Zal wel even moeten Stephopper, want ik ben nu aan iets nieuws begonnen, er zitten een boel spellen bij, en die controller moet echt even onder controle gekregen zien te worden, want nu krijg ik de kans om Taylor of Barney te verslaan, en ik moet met voetballen en tennissen nog even zien wie de tegenstanders zijn. :biggrin:

De eerste indruk laat al zien dat het errug mooi speelgoed is, zijn die overuren van de laatste tijd toch nog ergens goed voor. :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan