Tijd voor weer een gezellige BBQ! Zaterdag 20 juni!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waardering
858
Punten
113
Leeftijd
61
Hierbij de mededeling dat het weer tijd wordt om met elkaar te gaan tafelen!

Ik mag het misschien niet zeggen maar ik draai voor jullie zaterdag 20 juni de gaskraan weer open!
Voor degene die het hier niet mee eens zijn is er geen probleem, die rijg ik aan het spit die boven de briketten draait.

Heren BBQ-ers, roep indien jullie hier zin in hebben om weer lekker te eten, biertje of alcoholvrij, en lekker ouwehoeren over de hobbies en het dagelijks leven.

De pm's naar de vaste eters gaan binnenkort weer verstuurd worden, maar mocht er iemand anders zijn die hier eens bij wil zijn, laat het even weten! 😎😉

U bent wellekome.

Beetje lastig voor mij denk ik, heb geen rijbewijs.

Welke regio woon je @satshow ?
Misschien dat je met iemand mee kunt liften. ;)

Uit die regio komt er volgens mij niemand.

Tja, om nou "even" om te rijden via Eindhoven, dat is ook weer zoiets.

Vroeger kwamen er 2 uit die regio, maar die zijn helaas niet meer onder ons. :cry2:

Ja is niet anders.

Poep, 20 Juni.......laat ik dan nou net een 50 jarige trouwdagfeest hebben van mijn oudste broer (iets wat ik verzuimd had in mijn agenda te zetten)......die dag is me dus volledig ontgaan, dat houdt in dat ik niet kan komen :(
en ik was echt van plan te komen, zeker al vanwege het speciaal bereide vlees wat me is beloofd ;)

Ik ga het niet redden
Teveel nog te doen in te weinig tijd

@Tech en @sat-ed, het blijft altijd moeilijk om iedereen er weer bij te hebben, ondanks dat ik dit al meer dan 20 keer organiseer.

Ik baal hier ook van maar ik kan het niet in 2-en delen.
Dit is zeer zeker niet de laatste bbq, want ik beleef hier al jaren veel plezier aan.
We zien elkaar vast en zeker nog een andere keer.

Je moet er ook zeker mee doorgaan @freggel1
Heb gelachen en genoten van de kookkunsten!
(Bij je collega ook trouwens. ;) )
Ga er zelf ook zeker van uit dat we elkaar nog eens zien.

@freggel1 , tuurlijk is het niet te doen om iedereen erbij te krijgen, dat is een utopie maar evengoed vind ik het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn maar gezien het feit dat je al opmerkt dat het niet de laatste BBQ zal zijn, is er hoop ;)

Ik kan ook niet, freggel kent de reden. Vandaag na zeer veel jaren eindelijk een verjaardag van mijn kleinzoon bijgewoond. Ging eigenlijk best wel goed. Maar na drie uurtjes vlogen de krampen in linker boven been. Toch een goede vooruitzicht. Stap voor stap.

@the matrix , ik ken jou lichamelijke problemen, en met veel dingen hebben wij dezelfde klachten.

Maar ik haal plezier uit zo'n barbeque als ik iedereen weer zie eten, en ook het moment dat het stil is behalve het geluid van het bestek wat men gebruikt tijdens het eten. 😉
Dit is voor mij het mooiste compliment.

En dan neem die andere vervelende dingen voor wat het is, en blijf dan nog lekker een uur of wat in mijn mandje liggen.

Morgen ga ik verder met het versturen van pm's.

Het komende etentje zijn we zoals het er nu voor staat met 6 eters. Tja ook dit wordt steeds minder, maar ik beleef er zelf nog steeds plezier in. 😎😉
Ik ben al bezig met het menu wat jullie in grote lijnen zelf klaar moeten gaan maken.

Normaal serveer ik geen vis, ik ben er zelf geen liefhebber van, maar ik wil het dit jaar wel een keer voorbereiden.

Hoe we dit gaan doen dat zien jullie 20 juni wel.

Er is nog ruimte genoeg om hier aan mee te doen, ik heb plek zat.

Dus mocht er nog iemand bij dit etentje aanwezig willen zijn, en praten over jou hobbies samen met een groep ouwe satelliet hobyisten.

Je bent welkom! 🙃

Laatst bewerkt:
@freggel1 , aan wat voor soort vis denk je dan?

Dooie. :D

Gewoon iets van garnalen en dergelijke, kleine porties, maar ander vlees is er ook in overvloed.

Hosting Fun

Terug
Naar boven Naar onder