Hierbij de mededeling dat het weer tijd wordt om met elkaar te gaan tafelen!
Ik mag het misschien niet zeggen maar ik draai voor jullie zaterdag 20 juni de gaskraan weer open!
Voor degene die het hier niet mee eens zijn is er geen probleem, die rijg ik aan het spit die boven de briketten draait.
Heren BBQ-ers, roep indien jullie hier zin in hebben om weer lekker te eten, biertje of alcoholvrij, en lekker ouwehoeren over de hobbies en het dagelijks leven.
De pm's naar de vaste eters gaan binnenkort weer verstuurd worden, maar mocht er iemand anders zijn die hier eens bij wil zijn, laat het even weten!
U bent wellekome.
Ik mag het misschien niet zeggen maar ik draai voor jullie zaterdag 20 juni de gaskraan weer open!
Voor degene die het hier niet mee eens zijn is er geen probleem, die rijg ik aan het spit die boven de briketten draait.
Heren BBQ-ers, roep indien jullie hier zin in hebben om weer lekker te eten, biertje of alcoholvrij, en lekker ouwehoeren over de hobbies en het dagelijks leven.
De pm's naar de vaste eters gaan binnenkort weer verstuurd worden, maar mocht er iemand anders zijn die hier eens bij wil zijn, laat het even weten!
U bent wellekome.

