TiTabcard2 met de sleutel op

L

lodedm

hallo luitjes,ben van kanten Maaseik belgie; heb net twee nieuwe titancards aangeschaftmaar krijg ze niet als geldige os titanium ,probeer de card te erasen maar blijft maar lopen.
Kan iemand mij helpen om deze klaar voor programeren te krijgen?walk program ,loader en zo meer of een zeer goede link, kan via e-mail verstuurd worden lodedm@pandora.be
 
Volgens mij haal je dingen door elkaar je hebt twee titankaarten gekocht en daar wil je titaniumfiles opzetten dat zal niet lukken omdat het verschillende kaarten zijn met een verschillend OS.

Maar hoe kun je nu nog titankaarten kopen die hebben een paar maanden gewerkt en zijn al meer dan een jaar waardeloos ook de website van titan is al meer dan een jaar uit de lucht, dus in het vervolg beter opletten wat je koopt.

GR
 
Ik heb ook nog zo`n ijskrabber liggen van een kennis, wij dachten ook dat het een titanium kaart was. Wij hebben al ervaring genoeg met die kaarten Mafia.

Ik heb nog twee defecte titanium kaarten leggen een platinum kaart, en nu nog een titankaart van een kennis. Allemaal waardeloos Als je in cas III van duolabs kijkt wat er allemaal voor kaarten zijn dan kun je gerust stellen dat momenteel 80% waardeloos is en hele dure ijskrabber zijn. Nu komen ze weer met de K3 kaart van rond €100,- geldklopperij van de kaarten Mafia die er dik aan verdienen.


DUS NU EENS EN VOORAL GEEN KAARTEN KOPEN, LAAT DIE KAARTEN MAFIA IN HUN KAARTEN STIKKEN EN LAAT JE NIET GEK MAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan