titanium en VP20

L

lubas

Kun je de titaniumkaart ook programmeren met de VP20. Via het verplaatsen van twee jumpers kun je hem in atmel- en de picmode zetten.

Lubas
 
@lubas.
Nee, je kunt met die programmer (VP20) de kaart niet programmeren.
Deze Titanium kaart moet met Phoenix 3.57 geprogged worden en dat is een van de mogelijkheden van de Mastera's.
vgr,
Sammex
 
Originally posted by Sammex
@lubas.
Nee, je kunt met die programmer (VP20) de kaart niet programmeren.
Deze Titanium kaart moet met Phoenix 3.57 geprogged worden en dat is een van de mogelijkheden van de Mastera's.
vgr,
Sammex

Bedoel je nou dat er met een VP 20 niet in phoenix kan proggen??
 
Zover ik weet ondersteund de vp 20 gewoon de phoenix mode.
 
Dat ondersteund ie ook wel maar probeer um er maar eens mee te proggen.
Bij de meeste lukt het niet met de vp20,reden...............????????
 
Oke heren, bedankt voor de gedachtenwisseling. Ik weet genoeg. Zal een mastera moeten kopen.

Iemand interesse in een VP20. In combi met ISVEdit en Cardwriter heb je er ontzettend veel fun mee. En.... niet duur!!!
lubas
 
Als ik goed lees lukt het dus sommigen wel! De vp20 heeft wel degelijk een phoenix mode. Ik ben benieuwd.
Grtz.
 
Dacht al Hoe komt ie daar maar bij!!!

dus gewoon ? van mastera in je zak houden en aan de slag met je vp 20.

Ikzelf werk er ook mee vanaf dag ??n. Nooit iets anders gehad.

Voor het geen wat ik ermee doe een prachtapp
 
Originally posted by boeddha
Dacht al Hoe komt ie daar maar bij!!!

dus gewoon ? van mastera in je zak houden en aan de slag met je vp 20.

Ikzelf werk er ook mee vanaf dag ??n. Nooit iets anders gehad.

Voor het geen wat ik ermee doe een prachtapp

Ik geef je helemaal gelijk. Een prachtapparaat voor hetgeen je ermee doet. Maar jij programmeert er blijkbaar geen titaniumkaart mee! Ik ben er uren mee bezig geweest. De rode led flikkert steeds zwakjes maar er gebeurt niets. En als je wil ophouden, dan weigert het softwareprogramma in alle talen. Alleen met ctrl+alt+del kun je hem eruit gooien.

Lubas
 
Ja dus ook tit kaarten Dacht ooit eens vernomen te hebben dat deze in 2 sries zijn uitgebracht?

Iedergeval heb de goede
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan