titaniumcard

D

dedoele

Kan er nog iets op de titanium gezet worden, ik ben er eventjes uit geweest maar ik heb de indruk dat er veel veranderd is want ik krijg mijn tita card niet meer geladen, indien ja met welke module ik heb een matrix en een aston module, maar mijn matrix module is voorzien van MR 1133

Thnx
 
zet hem op mr1170 dan heb je weer beeld op tps,cabo,polsat zonder kaart
 
Jongens, sorry maar dat is voor mij chinees, spreek eens in heel gemakkelijke taal hoe ik did moet doen, kan ik deze instelling veranderen via mijn humax of moet ik hiervoor een toestelletje hebben die ik aansluit zoals ik mijn kaarten schrijf, indien niet leg a.u.b. de stappen uit hoe ik deze moet uitvoeren om mijn mr te veranderen, anders was ik al lang naar mijn dealer geweest maar die gaat pas binnen 14 dagen terug open, en het is vakantie voor de kleine en die wilt graag tv kijke als je me begrijpt.

Alvast mijn dank,

groetjes,

j
 
wat heb je allemaal heb je een funkaartje in huis en een programmer?? zoniet dan moet je dat aanschaffen of wachten tot je dealer terug is van vakantie als je het wel heb dan leg ik het je wel uit maar het is verstandig als je je PM even aanzet dan kan dat ik dat uitleggen via pm
 
ja ik heb een funcard in huis en een programmer

alvast mijn dank
 
PM = personal mail = prive post
Dit kan je bij je profiel aan of uit zetten
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan