Tonproaten....

Met dat accordeon merk je gelijk de Zeeuwse invloed in het westen daar.:biggrin:

Wel mooie foto's, in elk geval een stuk rustiger als heden ten dage. Want als ik zo door het centrum rijdt bij een toevallig bezoek, dan kun je het zeker geen rustig dorp noemen.

Nog efkes en 't is een stad(je).

Hoe is onderstaande eingelijk afgelopen?
HAHAHA, zo zie je maar weer, op vragen die over verstandige dingen gaan heeft ie geen antwoord, hij kent alleen de lol en het feest, een echte feestfreggel.:biggrin:

Wel mooie foto's, in elk geval een stuk rustiger als heden ten dage. Want als ik zo door het centrum rijdt bij een toevallig bezoek, dan kun je het zeker geen rustig dorp noemen.Nog efkes en 't is een stad(je).
Een stuk rustiger??? Black Tiger, vroeger, een 40 jaar geleden was het nauwelijks verantwoord om door het dorp te fietsen hier! Voorheen was Wernhout/Wuustwezel de grensdoorgang van Nederland naar België en andersom, de oude E-10, nu N263, liep vroeger dan ook dwars door Wernhout/Zundert/Rijsbergen, er is hier menig vrachtwagen in die tijd een huis binnengereden.

Nu hebben we gelukkig Hazeldonk.

klik

Tja ik weet het niet hoor, ik keek gewoon naar die foto's op die link van je en daar was het erg rustig op.:)

Maar de foto's waren dan ook niet van een jaar of 40 geleden, eerder van de jaren 40.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan