TPS echt open?

L

lubas

In een tit-kaart de TMB geladen. TPS gaat wel open maar voor enkele minuten. Dan verdwijnt die weer. Humax uit en weer aan op een ongecodeerde zender, en TPS gaat weer even op totdat hij er helemaal mee ophoudt. Met de Dogs-file precies hetzelfde.

Iemand dezelfde ervaringen? Of misschien betere?

Lubas

Humax ToH3.3 hot 1.2, MR 1.071 en nog veel meer
 
Kan niemand mij helpen? Ik doe iets fout of er is iets mis met de betreffende files. Overigens nog een ontdekking gedaan. Als ik met de tiet en TMB-file de Zwitser SRG open, dan krijg ik hetzelfde: na een paar minuten gaat die weg. Doe ik gewoon mijn fun er daarna in met daarop de key bin, dan is kijken geen probleem. Ik laad de tita kaart met de banaan en op de MR zit de 1.071.

Wie reageert aub, want als francofiel mis mijn franse journaal erg.

lubas
 
TBM file behoor je te proggen met de TBM editor/progger.

Weet niet zeker of het daar aan ligt maar je zou het kunnen proberen.
 
Originally posted by jack
TBM file behoor je te proggen met de TBM editor/progger.

Weet niet zeker of het daar aan ligt maar je zou het kunnen proberen.

Dat ga ik zeker doen! Ik laat het resultaat weten.
Lubas
 
Gaat dat prggen ook met een mastera 2? Als ik de kaart wil erasen en het progje verstuurt de trapcode, dan zegt hij : no card. Maw hij vind hem niet. De phoenixmode is 3.5Mhz.
lubas
 
De mastera2 aan de praat gekregen. De tietkaart geprogd. Geen beeld op de multivisions. Conclusie: Met TMB en ook d WLTDO is TPS niet Fatsoenlijk open. Laat iemand maar eens het tegendeel beweren en bewijzen. De sammyemu doet het prima. Leuk om te zien hoe elke tien seconden een andere sleutel wordt verzonden. De emu vangt dat met gemak op. Te hopen is dat deze emu ook op een cam gezte kan worden
Lubas
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan