G
Grow
Hallo lezers,
Al een geruime tijd ben ik in het bezit van een DM7020 inclusief een 80GB harddisk. De laatste tijd neem ik nogal wat dingen op en die wil ik graag naar mijn laptop/desktop downloaden.
Helaas valt het met op dat de snelheid van het downloaden niet hoger komt dan 24kb/s oftewel een bestand van 360MB duurt al gauw 3 uurtjes. Uiteraard heb ik eerst zelf op onze grote vriend "Google" gezocht, maar ook daar heb ik geen nuttige informatie gevonden.
Mijn vraag is nu dus ook of één van jullie misschien een idee heb hoe ik sneller bestanden kan downloaden van de DM naar een laptop/desktop.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met vriendelijke groet,
Grow
Hierbij nog enkele gegevens:
Software: PLi 20080713 Rev.5335
Model: DM7020
DM Harddisk: WDC WD800BB-00JHC0
Linux Kernel: Linux version 2.6.9
Afstand tussen DM <-> Router: 2M
Afstand tussen Router <-> Desktop/laptop: 1M
Router: Speedtouch 780
Al een geruime tijd ben ik in het bezit van een DM7020 inclusief een 80GB harddisk. De laatste tijd neem ik nogal wat dingen op en die wil ik graag naar mijn laptop/desktop downloaden.
Helaas valt het met op dat de snelheid van het downloaden niet hoger komt dan 24kb/s oftewel een bestand van 360MB duurt al gauw 3 uurtjes. Uiteraard heb ik eerst zelf op onze grote vriend "Google" gezocht, maar ook daar heb ik geen nuttige informatie gevonden.
Mijn vraag is nu dus ook of één van jullie misschien een idee heb hoe ik sneller bestanden kan downloaden van de DM naar een laptop/desktop.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met vriendelijke groet,
Grow
Hierbij nog enkele gegevens:
Software: PLi 20080713 Rev.5335
Model: DM7020
DM Harddisk: WDC WD800BB-00JHC0
Linux Kernel: Linux version 2.6.9
Afstand tussen DM <-> Router: 2M
Afstand tussen Router <-> Desktop/laptop: 1M
Router: Speedtouch 780