transponder vraag

K

karim

Hoe kan het zijn dat:

Je de transponder frequentie invuld in het menu transponder edit.

Je doet een manual search

Hij wordt ook gevonden, maar toch staan de zendersniet in de all service lijst!

Dat is mij ook wel eens gebeurd, als hij daar niet te vinden is, dan staat hij gewoon niet op alfabetische volgorde omdat het een nieuw gevonden zender is.

Bij de nieuw gevonden zenders komt er een uitroepteken voor de naam en dat veroorzaakt dat hij op een andere plaats kan komen.

In de lijst kun je kiezen voor services, providers en new found. Probeer eens te kijken of hij bij de new found erbij staat.

Wat ook wel eens wil helpen is om te zorgen dat alles echt goed wordt opgeslagen. Dat gebeurt alleen als je de Dream helemaal uit zet op de nette manier.

Dus menu->uitschakelen (shutdown) -> nu uitschakelen (shutdown now).

Daarna opnieuw starten en dan zou hij toch echt ergens erbij moeten staan.

dat zou je denken, maar als ik een search doe, dan moeten de zenders al gevonden zijn. Er staat dan niets bij new found.

en toch staan ze niet in de lijst bij all services.

Welke zender gaat het precies om? Dan kan ik eens kijken of hij bij mij in de lijst staat.

het gaat om Premiere...de goede key, want premiere 1-4 zijn open en de rest ook, maar bijvoorbeeld een premiere HD, blue movie staat niet in de lijst...

Je hebt een Dreambox 7000 die ziet geen HD kanalen dus hij kan ze ook niet inlezen.

Blue movie zou er in moeten staan staat die niet onder de multifeed knop van " Erotik ab 18".

Klopt de Blue Movie's staan onder de Erotic, dus niet los in de lijst, werkt net als de Premiere zenders, dus op Erotik gaan staan en dan de groene knop drukken over het algemeen.

Nee is niet te vinden...echt raar

karim added 9 Minutes and 6 Seconds later...

maar een canal+ HD is wel ingelezen? en dat is ook een HD service

karim added 17 Minutes and 46 Seconds later...

gelukt!

Laatst bewerkt:
Mooi, hoe heb je het nu voor elkaar gekregen?

Klopt de Blue Movie's staan onder de Erotic' date=' dus niet los in de lijst, werkt net als de Premiere zenders, dus op Erotik gaan staan en dan de groene knop drukken over het algemeen.[/quote']
Hoi Black-Tiger

Ik weet niet of het toegestaan is om zenderlijsten te posten, maar ik heb een lijst waar Premiere Erotic, Erotic1. de Blue Movies en ook alle Premiere Direct kanalen gewoon vanuit de zenderlijst te kiezen zijn.

Laat het me even weten, ik post hem graag.

Ook zenderlijsten hebben een plaatsje op ons board:

Rechts op je scherm zie je wat apartje vakjes staan.

De bovenste daarvan is de "site navigation", en daarin staat onze download sectie.

Daar kun je ook je zenderlijst posten, maar let er wel even op dat die op de juiste plaats terecht gaat komen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan