Tuxvision

K

klimmer

Wanneer ik Tuxvision open dan reageert DBOXII niet.

Als ik Install open dan krijg ik de melding DBOXIIService.ax is geladen maar de aanroep naar DIIRegister Service is mislukt met de foutcode 0x80070005

Als ik nu Dreamtv open dan kan ik wel van zender wisselen maar krijg ik geen beeld en ook geen geluid. Ik gebruik Windows7 en wat kan er nu misgaan?

 
Werkte het voordat je Windows7 had wel?

 
Ja toen werkte het wel op mijn oude gecrachste computer met Windows XP, maar nu ik een nieuwe computer heb met Windows7 niet meer.

 
Klik eens rechts op het program icoon en kies eigenschappen klik op Compatibiliteit en kies hokje aanvinken van de compatibiliteit mode daarna XP en kijk of het dan werkt.:)

 
Als ik hem nu open na dat gedaan te hebben dan krijg ik een stilstaand beeld en de melding wiergabe unterbrochen

 
je hebt meerdere xp modes, check ook even of je de juiste service pack hebt genomen, soms moet je zonder service pack werken en soms met service pack 2 of 3. hangt beetje van software af, dus nogmaals je compabiliteit ff checken

 
Als ik dreamtv nu opstart dan krijg ik een melding: Het kleurenschema is gewijzigd in windows7.Op mijn pc staat servicepack 3

 
is er dan iemand die windows7 gebruikt en tegen hetzelfde probleem aanloopt? Ik denk dat het probleem zit bij Tuxvision dat het prog. install niet geinstalleerd wordt. Ik heb tuxvision al tig malen eraf gegooit en opnieuw geinstalleerd maar het probleem is iedere keer hetzelfde.

 
Ik heb Trex en Tuxvision gedownlod van d.box2 info.

Maar als ik trex ga installeren dan krijg ik de melding This installation dos not support your operating system. Als ik Trex download van het forum dan heb ik hetzelfde probleem.

Ik gebruik windows7.

Krijg ik daarom dreamtv niet aan de praat met beeld en geluid, maar krijg wel de zenders en ik kan van zender wisselen.

 
Ik heb even je reactie hier onder geplaatst, want ik neem aan dat je per ongeluk die nieuwe thread geopend hebt.

Als je de door jou genoemde foutmelding krijgt, zijn die gewoon niet geschikt voor Windows 7 en dan zal het vermoedelijk ook niet gaan lukken totdat die versies geupdate worden.

Misschien kun je eens een van de Dreambox tools proberen zoals DreamStream of DreamView?

 
Daar lukt het ook niet mee. Dus maar afwachten tot er up-dates komen voor Windows7

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan