Veilingsites?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.161
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Is dit een nieuwe rage, en valt er wat te "winnen" ???

Ik zie op marktplaats steeds meer van die websites, waar je bids kunt kopen en dan bieden op iets wat in mijn ogen te mooi is om waar te zijn.

Ergens heb ik iets van ik koop een aantal van die zgn bids, en ga eens bieden.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

 
Bids? Hmmz... interessant.:)

Nummer10 weet een leuke hotelsite volgens mij waar je wel eens mooie aanbiedingen kunt krijgen.

Zelf heb ik met de bekende "uitjessite" waar jij ook aan meedoet ook wel eens een goedkoop campingweekje gehad.

Maar ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen met die andere biedingssites.

Bedoel je daarmee van die site waar je en bod moet doen binnen een bepaalde tijd en als dan iemand reageert dat de timer weer opnieuw start of bedoel je een ander soort nog?

Want het is inderdaad populair en er zijn er nogal wat te vinden....

 
Ik ben nog aan het zoeken naar hoelang een veiling maximaal loopt, want je kunt ook "automatisch" bieden.

Maar ik denk dat het "spelletje" al een beetje begin te begrijpen, je koopt bids, bijvoorbeeld bij Madbid, en daar ga je mee bieden, maar daar ben je jou bids kwijt als je een veling niet wint. Dus als dat zo is, en alles wordt bij elkaar geteld wat er aan biedingen gedaan is, dan heeft men toch aardig wat verdient, denk ik? 

 
Daar wordt behoorlijk wat op verdiend ja. Vandaar dat ik me liever beperk tot sites als vakantieveilingen waar je er ook echt een tijdlimiet is die niet meer telkens gereset wordt als iemand een bod uit brengt.

Misschien dat Nummer10 nog eens die hotelsite kan posten, ben de naam kwijt. En ben net als jij wel benieuwd of er meer van dit soort sites zijn, met name die waar de ervaring is dat je echt leuke dingen kunt krijgen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan