Verschil tussen CCcam versies

B

Barcelona

Hallo allemaal,

Zou mij iemand kunnen vertellen wat het verschil is tusen de cam 2.010 en 2.011?

En waar ik de handleiding van de dreambox 500+ in het nederlands of in het spaans zou kunnen vinden?

Alvast bedankt

Barcelona

Hoi Barcelona en welkom op Satellite Fun.

Ik heb je vraag even apart genomen want je had hem onder een andere vraag gezet die niet met jouw vraag overeen kwam.

Het beste kun je gewoon voor je eigen vragen een nieuw topic aanmaken, tenzij je vraag exact maar dan ook exact dezelfde vraag is als een eerdere vraagsteller of je een probleem hebt wat precies hetzelfde is en dat was nu niet het geval.

Maar da's niet zo erg deze keer, alle begin is moeilijk.:)

Je vraagt naar het verschil tussen CCcam 2.010 en 2.011. Dat is het volgende:

-support voor caid tunnelling

-verbeterde chid selectie

Een Nederlandstalige handleiding voor de Dreambox 500 bestaat niet, hooguit zelf geschreven handleidinkjes. Maar als je al over CCcam praat heb je toch niet meer de originele software er in en is de handleiding eigenlijk nauwelijks van toepassing.

Als je gewoon vraagt wat je weten wilt, zul je er ook vrij snel antwoord op krijgen.;)

Ja Black Tiger,

Het is even wennen.

In iedere geval bedankt voor jouw aantwoord.

Groetjes

Barcelona

Laatst bewerkt:
Wennen hebben we allemaal moeten doen dus dat is geen probleem. Zolang we maar plezier hebben met onze hobby, da's het belangrijkst.;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan