Videoguard/nds

  • Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
T

The Green Hornet

Wie heeft er enige info over de VR4 en 5 kaart ? ..
Dit i.v.m. de naderende NDS Videoguard codering .. ik weet het valt niet onder Seca maar het is even niet anders ..
Volgend jaar heeft namelijk iedereen er mee te maken en die kaarten kunnen de nieuwe beveiliging aan van Conax (digitenne) en Videoguard .. ik ben al een end op weg maar heb zo,n kaart nodig .. dus als iemand weet waar ik die kaart kan aanschaffen
(buiten America) dan graag .. bij Huts hebben ze het alleen maar over Fucksat dus dat schiet niet op vandaar deze oproep ..
Het is zo dat voor elke provider de security in Videoguard anders is .. dus eigenlijk op maat gemaakt .. bijv. NDS Italia is weer anders dan TV1000 en weer anders dan NDS England .. dus in principe is het gewoon klote ! .. Maar ... de groene zou de groene niet zijn als daar geen oplossing voor kwam .. toch .. we kijken nu toch per slot van rekening ook naar de Thor .. toch ? ..
Dus .. Help me ..

Cya ...
 
Ik heb hem toch maar gesplitst GH. Want in het Seca forum kom je hier echt niet weg mee, videoguard is toch heel iets anders en daarom is het "overig" coderingen forum er ook.
Dus ik was zo vriendelijk het even voor je op de juiste plek te plaatsen, geen probleem verder.:)
 
mmm. Dit soort info was onze grote vriend Al ook altijd geintresseert..

Spirit
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan