Vodafone aanbieding?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Pffttt, mannen het zal wel aan mij liggen, maar dit snap ik echt even niet meer??? 

Vanavond even op de koffie geweest bij een vriendin van de vrouw hier, want ze was jarig...

En tegen beter weten in moest ik daar even naartoe, want de laatste keer dat ze bij ons op de koffie was zei ze dat ze een nieuw kastje had,

voor haar internet, Vodafone....

Ja, mooi joh, veel succes er mee, maar wie gaat dit aansluiten?  Een monteur zei ze... 

Bij mij werkt ook niet alles perfect, maar wat ik vanavond zag wat in de doos zat die Vodafone naar haar gestuurd had dan denk ik niet dat dit gaat werken??? 

Er komt een Coaxkabel naar binnen in de meterkast, en als je de aansluitdingessen ziet van Voda dan is dit allemaal utp en ouderwetse telefoonstekkers.... 

Dit gaat niet werken? Toch??? 

Pffttt, abbootje is al ingegaan, en Vodafone beëindigd het abonnement bij Ziggo, maar of dit slim is??? 

Aanstaande maandag ga ik samen met haar even de helpdesk van Voda bellen, niet alleen om dit probleem op te lossen, maar als het is wat ik denk wat het is, dan mogen ze mij 1 en ander uitleggen, want dit is al de zoveelste keer dat er iemand voor de gek gehouden wordt die "verstandelijk gehandicapt" is....

En dat is wat mij eigenlijk het meeste stoort aan heel dit verhaal!!!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
zie duckfiles pfffff  het lijkt wel herexamen duck en fun

 
Duck en Fun zijn 2 aparte forums @Matrix. ;) 

 
Bij mijn weten zit Vodafone op ADSL dus dat gaat over telefoonlijnen, en daar kun je ook utp voor gebruiken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan