vooravond van 2004

• Topic starter Max Roozendaal
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Max Roozendaal

Waar is de tijd gebleven? Tot voor een jaar geleden` ik had toen nog mijn koffiehuis.
Kon men op dit duckboard nog wel eens met een scherpe pen de allerdaagse zin en onzin kwijt, de markante figuren die hier hun vuurwerk konden afsteken, (dit tot groot afgrijzen van de gevestigde orde), ja die jongens zorgde er voor dat het levendig werd gehouden, dat er discussies op gang kwamen en bovenal de humor die toch altijd aanwezig was.
Wat er met het duckboard is gebeurd? Ik weet het niet! BNN is de EO geworden, En Bin Laden Jehova.
Duck roomser als de paus? Ik denk het niet!, Aan de reclamebanners te zien kun je via duck de tools en de apparatuur bemachtigen die jou in staat stellen om zonder abbo`s naar allerlei zenders te kijken.
Of spelen andere motieven een niet onbelangrijke rol in de rigoureuze ommekeer van duck?.Toch de jongens die het einde van de sathobby voorspelde en soms met een scherpe pen de diklippen zo als zij die noemde op hun plaats zetten, hadden schijnbaar een glazenbol op hun tafel staan.
Ik doe dan ook een dringend beroep op de moderators of hoe je dat ook schrijft om de IP ban`s op te heffen, doen jullie dat niet dan voorzie ik zonder glazenbol dat er in 2004 een einde komt aan duck(files).org

Met de meeste hoogachting,
Max Roozendaal

Ja, hier spreekt een man naar mijn hart, wat leven in de brouwerij moet er komen! En niet dat theekransjes gedoe! En roomser als de paus lijkt iedereen hier onderhand te worden. Behalve binladen dan, want die hebben de amerikanen nog altijd niet gevonden!
En ik moet ook toegeven dat ik het forum niet meer elke dag bezoek omdat er voor mij niet zoveel interessants te melden is.
Laten we hopen dat het tijdelijk is.
Grtz.

Sorry, maar geen enkel forum zit op zwetskippen te wachten die denken dat ze Jomanda zijn.

Rolo

Originally posted by Rolo
Sorry, maar geen enkel forum zit op zwetskippen te wachten die denken dat ze Jomanda zijn.

Rolo
Bedoeld u dit forum?. U hebt het dus liever over sinterklaas, of hoe je een ei moet bakken, of nog interessanter welk hoesje je op je dvdtje moet plakken.

Rolo

Toch kon je hier zeggen wat je wilde. Sinds de "omschakeling" is dat niet meer mogelijk.... Het lijkt de Pravda wel. Het toch wel in het oog springende eendforum is inmiddels gereduceerd tot een dertien in een dozijn type...

Originally posted by kees123
Toch kon je hier zeggen wat je wilde. Sinds de "omschakeling" is dat niet meer mogelijk.... Het lijkt de Pravda wel. Het toch wel in het oog springende eendforum is inmiddels gereduceerd tot een dertien in een dozijn type...

Dan heb je nog keus uit 12 andere forums, toch?

Rolo

Hmm ik geloof dat ik waarschijnlijk ??n van die jomandas was.Ik voorspelde dit al een paar maanden terug hier,vindt het alleen wel erg jammer dat mijn voorspelling is uitgekomen,had dat toch zeker liever niet gehad.En ook ik moet bekennen dat ik het eigenlijk alleen maar ??ns kan zijn met de topic starter.Ik denk dat de sathobby nog wel effe door gaat,maar dan in geheel andere vorm,maar denk dat het duckboard in deze strenge vorm,uiteindelijk niet veel leden meer zal overhouden,en ze kunnen zeggen wat ze willen,inderdaad is het aantal nieuwe topics stukken minder geworden en de boel is toch een stuk minder gezellig geworden,ook dat is mijn mening.Ik denk dat de verandering toch te abdrupt is geweest en dan daarbij ook nog eens een geheel nieuwe layout van het board,nee duck is toch echt zijn katrien kwijt en steeds minder herkenbaar.Ik hoor zelf toch ook van steeds meer sathobbyisten dat ze er nog maar weinig aanvinden.Het blijft jammer!!!!Kijk dat de coderingen op slot gaan dat kon iedereen voorspellen,het heeft nog lang geduurd voordat de providers maatregelen namen,maar dat er hier eigenlijk helemaal niet meer over gepraat mag worden dat vindt ik nog het meest jammere,want zeg nou eerlijk,de providers komen met iets nieuws eindelijk,en dat zou nu juist weer een grotere impuls voor de sathobby moeten zijn,het lijkt nu alleen nog maar of ze er hier maar in berusten,en het inderdaad net een theekransje begint te worden waar je het over alles mag hebben behalve de sathobby.

Ik ben het helemaal met tweety eens .We hebben recht op vrije meningsuiting en daarom vind ik het hier af en toe ook te ver gaan wat betreft posts die verwijderd of geeditted worden.Spreken over illegale zaken is naar mijn weten niet strafbaar want dan kunnen ze peter r de vries ook wel oppakken.Het word wat anders als er files,keys en dat soort zaken geplaatst worden.Kijk dan kan ik begrijpen dat er moet worden ingegrepen maar voor de rest moeten ze niet zo moeilijk doen.

Dan heb je nog keus uit 12 andere forums, toch?

Rolo

Dus jij was dat jongetje die de laatste rolo opat. Die klap moet hard zijn aangekomen :biggrin:

Kijk als er minder publiek over illegale zaken gesproken mag/kan worden dan moet er 1 t pispaaltje zijn. Gisteren zat je over sat4all te k**keren, vandaag is het duck en morgen is er wel weer een ander board waar je mauwen kunt.

Degene die van alles voorspellen zien toch ook dat een ander groot board nog gewoon in de lucht is waar het 'legale beleid' al jaren het geval is?

Zulke voorspellingen snijden dus geen hout, want de keiharde feiten bewijzen het tegendeel.

Onzin en zwetserij dus.

Rolo

Legale beleid?Hypocryte beleid zal je bedoelen.Beetje dubbel bij dat oude "legale"bord.

Sandokan denk nou eens na we hebben het er al zo vaak over gehad kijk eens om je heen kijk eens naar satdudez zelfs daar is de wet op het board gevallen dus schei nou eens uit ga aan het werk hup hacken met die zooi zie pw eens open te krijgen krijg je van mij een biertje

@rollo,hmm denk dat jij dat een beetje verkeerd ziet,niks geen k**keren over shit4all,als het bij jouw zo over kwam dan heb je dat verkeerd begrepen.
Want waar ik daar op doelde is dat zij de vorm zoals ze die daar hebben al weer een aardige tijd is,dat wil niet zeggen dat ik het dan ook een slecht board vindt,want dat is namelijk niet zo.
Alleen hun hebben een bepaalde vorm,en duck had ook weer een andere bepaalde vorm,zodat het twee satboards waren allebei over de sathobby,maar toch met een eigen gezicht.
Wat ik dan ook niet begrijp is waarvoor het duckboard zijn eigen vorm heeft opgegeven en een exakte kloon is geworden van het sat4all board,met naar mijn inziens zelfs nog strengere regels in bepaalde opzichte als dat sat4all board en waar zelfs het gezicht
van het board dat nu uitstraalt en dat vindt ik jammer.Maar dat is mijn mening,en ik ben niet degene die ineens is verandert ,maar zoals ik het zie ben jij 200 graden gedraaid.
Je hebt mij nooit en te nimmer horen zeggen dat ik het sat4all board een slecht board vindt,wat je mij wel heb horen zeggen is dat ik het niet altijd eens ben met de administrator aldaar en zijn beleid,hij zwaait daar de scepter,ik heb daar dan ook al heel lang een ban vanwege mijn kritiek op zijn beleid,maar dat is zijn keus,en ik vindt dat zelf niet zo`n probleem en heb daar ook nooit problemen mee gehad,so be it,Maar het board op zich vindt ik wel een goed board,daar is niks mis mee,alleen vindt ik ??n zo`n board meer dan genoeg ,ik hoef geen twee exakte dezelfde boards,ieder board zijn eigen gezicht en vorm.

Originally posted by Max Roozendaal
Waar is de tijd gebleven? Tot voor een jaar geleden` ik had toen nog mijn koffiehuis.
Kon men op dit duckboard nog wel eens met een scherpe pen de allerdaagse zin en onzin kwijt, de markante figuren die hier hun vuurwerk konden afsteken, (dit tot groot afgrijzen van de gevestigde orde), ja die jongens zorgde er voor dat het levendig werd gehouden, dat er discussies op gang kwamen en bovenal de humor die toch altijd aanwezig was.

Met de meeste hoogachting,
Max Roozendaal

Ja het is inderdaad waar wat je zegt, zo denk ik er ook over...

Deze discussie is al vaker gevoerd op Duck.

Maar kijk eens om je heen, alles wordt de kop ingedrukt, Satdudes heeft geen files meer, Philsfiles is er ook al niet meer.

Het forum van Tony Doe is ook al weg!!!!

Dus dat zal wel niet om een lullige reden zijn, er zal echt wel wat aan de hand zijn!

Maar hoe dan ook, ik post gewoon op de oude voet verder bij het V/d Bosch forum..., moet je daar maar eens gaan kijken!

Gr Fred.

@pikkie
Dat is natuurlijk niet helemaal waar,kijk ze hebben de files verwijdert,dat is hier ook gebeurt,en dat is iets wat er aan zat te komen.
Maar daar mogen de zaken nog steeds besproken worden(sathobby)
Hier wordt op het moment wel erg gemodereerd,want niet alleen de keys en files zijn verdwenen,het board is wezenlijk verandert wat discussie betreft aangaande sathobby.
Dat de keys en files weg zijn vindt ik logisch,daar gaat het ook niet om,maar dat er haast nergens meer over valt te dicusieren,omdat het of verwijdert of verplaatst wordt vindt ik toch wat minder en vele met mij volgens mij.Het wordt daardoor ook nog zo onoverzichtelijk als de pest.Maar ja het is niet anders,het zit er dus in dat we er in moeten berusten.
Daarvoor kan ik wel zeggen dat de providers versus hobbyist
,de providers de slag niet alleen met het veranderen van coderingen hebben gewonnen,maar ook met de manier waarop wij discusieerde over de sathobby.Ze hebben ons uiteindelijk klein gekregen en wij hebben toch danig verloren.
10 - 0 voor de providers

Originally posted by tweety
@rollo,.Maar dat is mijn mening,en ik ben niet degene die ineens is verandert ,maar zoals ik het zie ben jij 200 graden gedraaid.
Maar het board op zich vindt ik wel een goed board,daar is niks mis mee,alleen vindt ik ??n zo`n board meer dan genoeg ,ik hoef geen twee exakte dezelfde boards,ieder board zijn eigen gezicht en vorm.

200 graden gedraaid, dacht dat het 180 graden was wat je bedoelde..
Er is niet zoveel veranderd hoor.
Je richt nu je pijlen op duckfiles, een paar maand terug was dat op sat4all. Je moet toch wat te schieten hebben.
Ik denk nog hetzelfde over sat4all en mij boeit t totaal niet om daar te gaan kijken.
Jij kan dat wel, van 2 walletjes vreten. Mij zie je dat niet vlug doen.

Ik vind het gewoon een nutteloze discussie om keer op keer over deze zaken te beginnen terwijl je weet dat het alternatief gewoon sluiten/over en uit was.

Geniet van wat je -nog- hebt en zo niet 12 andere forums, toch?

En ik geloof er niets van dat het duckteam op een ander board wil lijken of zou willen lijken. Het unieke zit er nog steeds in.

Verder moeten ook de moderatoren het nieuwe beleid nog (door)ontwikkelen. Jij hebt toch seca2 ook niet van vandaag op morgen open?

Geduld is een schone zaak lijkt het. Intussen wordt er gezeurd over weinig nieuwe topics. Wel, als ze elke keer over het zelfde gaan: geen files, geen hackinfo, geen publiek debat over seca2 en waarom dat wel / niet kan, dan is dat ontmoedigend voor degenen die wel met iets nieuws willen komen en zich kunnen aanpassen aan de situatie.

Je moet roeien met de riemen die je hebt.
En als je dat niet kunt dan wordt t zwemmen.

Rolo

Volgens mij heeft de hebberige hobby-ist (ook ik) zijn eigen kuil gegraven.

Hmm,van twee walletjes eten,nee hoor,ik vergaar gewoon info,en ook op sat4all staat vaak hele goeie info,en voordat ik de ban bij sat4all kreeg keek ik er graag en nam deel aan discusies en nadat ik er de ban kreeg kijk ik er nog steeds graag,alleen is er daar ervoor gekozen om mij niet meer aan de discusies deel te laten nemen,en dat is hun goed recht en heb ik geen probleem mee al zou ik via een anonieme proxy zo weer mee kunnen discusieren,maar daar heb ik geen zin in.Als zij het niet op prijs stellen dat ik daar nog post,dan niet,heb ik ook totaal geen wrok over,maar lezen doe ik er graag,en dat vinden ze geen probleem.
En keys of files interreseren mij niet zo,meer het discusieren over de systeems.Mij maakt het niet uit of het nu morgen of over twee jaar weer open is,dat zal mij mijn reet roesten,het zal in de toekomst best nog wel veel zwarter worden,jammer dan,want kijken deed ik toch al weinig,je of het beweegt(experimenteren) en de nederlandse zenders,die kijk ik,maar dat is het wel zo`n beetje.Maar ja misschien wordt er na een tijdje toch voor gekozen om wat minder drastich te modereren,laten we het hopen.Wat wel duidelijk mogen wezen is dat ik op sat4all mijn bek open durf te trekken als ik het met bepaalde dingen niet eens ben,maar dat datzelfde ook geldt voor het duckboard als ik het met bepaalde dingen niet eens ben,zelfs al zou ik er een ban voor oplopen.

En nee ik heb seca 2 en**** en irdeto 2 net als jullie waarschijnlijk, niet open,bij mij is het net zo zwart als bij jullie,
maar er zijn wel een hele hoop leuke feeds om op te jagen,en
dat vindt ik ook erg leuk om te doen,dus hobby blijft er toch wel.

Originally posted by the matrix
Volgens mij heeft de hebberige hobby-ist (ook ik) zijn eigen kuil gegraven.

Nou nee, de hebberige Zwartkijker, Want de Hobbyist heeft zich altijd wel kunnen redden.....

Gr Fred.

Tot een jaar geleden behoorde duck tot de onderwereld van het internet, een beetje ongrijpbaar voor die instanties die een belang hadden bij pay tv, jullie weten dat nog wel, internet url`s uit bananen republieken Oostblok enz enz, als de data limiet van zo een Oostblok url was bereikt werd Duckfiles er af gegooid, Een ieder schreeuwde dan moord en brand, want duck lag weer onder vuur!!, weer een attack van (C)anal+, gelul natuurlijk, maar de mythe moest in stand worden gehouden, het moest natuurlijk wel spannend blijven anders is er niets meer aan, Toch?.
En omdat het volledig in de anonimiteit gebeurde kon men doen wat men wilde, en zeggen wat we wilden en vooral de anonimiteit waarin alles gebeurde maakten Duckfiles uniek, een verzamelplaats voor hobby`sten, gestoorden, domme en slimme mensen, alles maar dan ook alles was bespreekbaar en bovenal te krijgen, files, software, tips, de trukendoos ging helemaal open, hulp bij uitzichtloze problemen noem maar op.
MAAAAAR toen was er een Eendje die in zijn totaal onwetendheid en niet gehinderd door enige kennis van zaken dacht, die verdomde Oostblok url`s ik moet hier vanaf, en er werd een sponsor en een geregistreerde url gevonden.
Vanaf dat moment had Duck een gezicht, een eigenaar die makkelijk ter verantwoording kan worden geroepen, met alle gevolgen van dien.
Zet ook nog een moderator die net als sommige scheidsrechter in de schijnwerpers wil staan met kijk mij eens wie ik ben, dan! ja dan kun je op je vingers natellen dat Duckfiles een eenheids worst gaat geworden en geen toegevoegde waarde heeft.
De Moderator moet je zien als een scheidsrechter hij kan het spel helemaal kapot fluiten zo ook dit duckboard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan