vooravond van 2004

• Topic starter Max Roozendaal
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
He heb je niet iets beters te doen, Max? Bijv. op je eigen board de boel doodfluiten......

Rolo

Enne nou gauw terug in je zak (of bak?) Max want jij bent degene die altijd hebt zitten rotzooien en over de rug van anderen je geld probeert te verdienen..

Rolo

Originally posted by Rolo
Enne nou gauw terug in je zak (of bak?) Max want jij bent degene die altijd hebt zitten rotzooien en over de rug van anderen je geld probeert te verdienen..

Rolo
Ik en geld verdienen nog al tegenstrijdig geld is geen drijfveer voor mij, maar nu even geen schijnbewegingen reageer nu eens inhoudelijk op mijn posting, laat nu eens zien dat er ook gewoon met je te praten valt.

Er zijn hier mensen met hele grote monden aan het praten maar deze grote monden doen niets concreet dan alleen hard roepen maar wat ze roepen horen ze zelf niet want ZELF uitvoeren doen ze het niet........

Natuurlijk was alles beter in vroegere tijden. Werd er meer spectaculairder gepost, kwamen voor de mensen files langs, konden mensen op de wenken bedient worden met monkey proof handleidingen en ga zo maar verder. Maar vroeger is nu niet. Vroeger ontvoerde Cor van Hout Freddie Heineken en was DE crimineel van Nederland. Later vond iemand anders dat hij de crimineel van Nederland moest worden en vermoorde Cor van Hout. Nu moet onze vroegere held Cor nog maar zien of hij Freddie nog onder ogen kan komen in het hiernamaals. Domme vergelijking misschien en zeker niet overeenkomstig met deze werkelijkheid van diegene die vond dat HIJ na Cor van Hout de grootste crimineel van Nederland moest worden voegde wel de daad bij zijn woord en dat kan ik van al die miauw katten hier nou net niet zeggen.

Tijden veranderen. Dat heeft voordelen maar ook nadelen. Ook ik vind het een nadeel dat het hier anders is dan vroeger maar de tijden veranderen ook voor Duck. En dat Duck geen kletspraat heeft verkocht toen men het besluit nam dat het roer om moest blijkt nu wel weer. Diverse andere sites welke even speels waren als Duck gaan nu ook dicht of veranderen in het nadeel net als Duck. Als je een flinke jongen bent ga je ook op die sites lekker lopen fitten op de mensen daarachter. Ik denk dat je daar iets eerder klaar bent met fitten dan hier want ik denk dat je daar dan niet meer mag komen. Wees blij dat Duck in deze gevallen niet is veranderd en een heel luchtig beleid hierin voert.

Dus concreet. Ga niet lullen maar begin zelf wat. Als je dat gedaan hebt en je maakt hier je site openbaar dan pas heb je het recht om goed te lullen hier maar dat recht hebben weinigen nog maar hier kunnen behalen.

Dus concreet. Ga niet lullen maar begin zelf wat.

@ Satwatcher
Jij zou toch elke dag je site uppen ? met je weblogs ?

Cya ...

Kan ik ook duck buddy worden i.p.v vriend?? zo ja tot hoe ver moet mijn arm er dan in??.
Jongens let nu toch even op lees nou toch, kijk nou wat er staat geschreven.
En als ik niet in de smaak val, wat dan nog, een beetje oppositie kan geen kwaad, en ben vooral niet van plan om naar een ieders bek te lullen, en zeker niet naar de smaak van een duckbuddy. de naam buddy weten jullie wel wat dat inhoud, wat dat betekend? steun en toeverlaat van een pati?nt die terminaal is.

Originally posted by The Green Hornet
Dus concreet. Ga niet lullen maar begin zelf wat.

@ Satwatcher
Jij zou toch elke dag je site uppen ? met je weblogs ?

Cya ...

Dat is een goede....daar heb je gelijk in alleen heb ik daar helaas de tijd niet voor kunnen vinden.,,, maar is leuk dat jullie daar toch nog wel elke dag kijken. Zou weer eens wat actiever gaan worden daarin..... Maar ik had ook dacht ik hier niet lopen klagen dat het hier zo slecht was..... of heb ik daar ongelijk in :)

Originally posted by Max Roozendaal
Kan ik ook duck buddy worden i.p.v vriend?? zo ja tot hoe ver moet mijn arm er dan in??.
Jongens let nu toch even op lees nou toch, kijk nou wat er staat geschreven.
En als ik niet in de smaak val, wat dan nog, een beetje oppositie kan geen kwaad, en ben vooral niet van plan om naar een ieders bek te lullen, en zeker niet naar de smaak van een duckbuddy. de naam buddy weten jullie wel wat dat inhoud, wat dat betekend? steun en toeverlaat van een pati?nt die terminaal is.

Dacht dat dat buddy verhaal al eens uitgelegd is. Dat heeft te maken met het aantal postings. Denk dat als je boven de 100 komt je deze titel krijgt. Dat heeft niets te maken met een terminale dan wel een meer gezondere patient redden of beschermen. Denk alleen dat je even niet meer weet welke kant je op moet met reageren dus dan maar deze slappe reactie uit de kast kan trekken. Maar goed ieder zijn mening alleen hoeft die mening niet altijd mijn mening te wezen.

@Max: hoepel toch op met je praatjes, hoever moet je arm erin, de arm heeft er niets mee te maken.
En dan nog dit:
die verdomde Oostblok url`s ik moet hier vanaf, en er werd een sponsor en een geregistreerde url gevonden
Als je nu een vent was in plaats van een zeiker, dan had je de moeite genomen om te lezen toen dit soort discussies in het begin plaats vond.

Daar staat een hele uitgebreide reply van mij bij, waarin ook verklaart staat dat de vrije sites voorzien van mysql en php, of andere ondersteuning om boardsoftware te kunnen draaien, steeds dunner gezaait worden en op een gegeven moment is de koek gewoon op en zul je toch, als je wilt blijven, maar moeten overgaan op een vaste server, het is niet anders.
En dat heeft totaal NIETS met een een zogenaamde sponsor of wat dan ook te maken, die sponsor is er namelijk -altijd- al geweest, want buiten die ene wat weg is gegaan onder druk van een bepaald iemand buiten Duck's invloedssfeer, is die andere er ook altijd op de achtergrond geweest.

Anyway, ik ga het verhaal niet nog een keer vertellen, zoek het maar op. Alle antwoorden zijn in de oude discussies terug te lezen. En dat heeft totaal niets met jou vitterij, onzin, zogenaamde nieuwe sponsors, of mensen die willen laten zien wat ze zijn te maken.

Om je echter wel blij te maken, zal ik je nu vertellen dat Duck dus ook in die discussies besloten heeft dat we genoeg van dit soort discussies hebben gehad.
Er is voldoende uitleg te lezen, en Duck is het gezeik zat, en niet alleen Duck maar onderhand iederen, behalve die paar dan die het niet kunnen laten toch maar steeds een zeurposting te beginnen en zelf niets klaarspelen qua opzetten van iets soortgelijks.
En dus zal ik je blij maken en zal IK deze posting sluiten, en elke andere posting die nog over dit onderwerp gaat zoals afgesproken met Duck.
Bevalt het niet? Dan zeur niet, dan hoepel toch gewoon op naar een board waar het je beter bevalt of start zelf eens zoiets, zul je zelf ook kunnen ervaren als je vaak genoeg offline bent gehaald hoeveel mogelijkheden je nog blijven om te kunnen blijven verhuizen van ratjetoeservers.

Met je 8 postings op 2,5 maanden tijd ben je ook zelf een uiterst behulpzame user hier op het board. NOT.

Ik doe dan ook een dringend beroep op de moderators of hoe je dat ook schrijft om de IP ban`s op te heffen, doen jullie dat niet dan voorzie ik zonder glazenbol dat er in 2004 een einde komt aan duck(files).org
Er staan alleen maar ip bans op die v i a 2sat die altijd zijn kaarten wil verkopen op alle boards, en op 1 enkele eikel die heeft geprobeerd de duckserver als relay te gebruiken. Dus dat er ip bans op anderen zouden staan is onzin.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan