R
Rolo
He heb je niet iets beters te doen, Max? Bijv. op je eigen board de boel doodfluiten......
Rolo
Rolo
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ik en geld verdienen nog al tegenstrijdig geld is geen drijfveer voor mij, maar nu even geen schijnbewegingen reageer nu eens inhoudelijk op mijn posting, laat nu eens zien dat er ook gewoon met je te praten valt.Originally posted by Rolo
Enne nou gauw terug in je zak (of bak?) Max want jij bent degene die altijd hebt zitten rotzooien en over de rug van anderen je geld probeert te verdienen..
Rolo
Originally posted by The Green Hornet
Dus concreet. Ga niet lullen maar begin zelf wat.
@ Satwatcher
Jij zou toch elke dag je site uppen ? met je weblogs ?
Cya ...
Originally posted by Max Roozendaal
Kan ik ook duck buddy worden i.p.v vriend?? zo ja tot hoe ver moet mijn arm er dan in??.
Jongens let nu toch even op lees nou toch, kijk nou wat er staat geschreven.
En als ik niet in de smaak val, wat dan nog, een beetje oppositie kan geen kwaad, en ben vooral niet van plan om naar een ieders bek te lullen, en zeker niet naar de smaak van een duckbuddy. de naam buddy weten jullie wel wat dat inhoud, wat dat betekend? steun en toeverlaat van een pati?nt die terminaal is.
Als je nu een vent was in plaats van een zeiker, dan had je de moeite genomen om te lezen toen dit soort discussies in het begin plaats vond.die verdomde Oostblok url`s ik moet hier vanaf, en er werd een sponsor en een geregistreerde url gevonden
Er staan alleen maar ip bans op die v i a 2sat die altijd zijn kaarten wil verkopen op alle boards, en op 1 enkele eikel die heeft geprobeerd de duckserver als relay te gebruiken. Dus dat er ip bans op anderen zouden staan is onzin.Ik doe dan ook een dringend beroep op de moderators of hoe je dat ook schrijft om de IP ban`s op te heffen, doen jullie dat niet dan voorzie ik zonder glazenbol dat er in 2004 een einde komt aan duck(files).org