Vraagje aan de modjes

• Topic starter Family_Capone
  • Startdatum
F

Family_Capone

Wat kan en mag er openbaar bekend gemaakt worden via dit forum zonder dat de site gelijk uit de lucht gehaald wordt?

Lijkt misschien een gekke vraag, maar gezien het verleden, lijkt het me verstandig hier vooraf duidelijkheid over te hebben.

Ciao,

Al.

Ik denk dat dat antwoord al eens gegeven is , maar goed:Naar mijn idee geen verwijzingen naar site s met bestanden, geen keys enz.

Als jij melding wil maken dat er iets openligt zonder daarbij deze verwijzingen te plaatsen denk ik dat je niks geks doet....

Maar gezien het verleden en ook andere boards verzoeken wij ieder deze dingen achterwege te laten....

Hoop dat je hiermee iets kunt

in principe kun je alles plaatsen Al, leuk trouwens dat je weer "back" bent....... Je weet de regeltjes toch nog wel......

Welkom terug familie Capone hopelijk weer een fijne tijd hier!!!!, maar helaas zijn er toch weer enkele die niet kunnen vergeten jammer heel jammer....

Inderdaad geen keys, verwijzingen (sites met illegale bestanden e.d.) maar ook niet een heel verhaal hoe je bep. providergegevens op een kaart kunt zetten. Verder graag in acht nemen hetgeen is vermeld in de boardregels.

Mocht je twijfel(s) hebben, stuur dan eerst een PM naar ons.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan