waar gaan we heen dit jaar

edbe

Active member
Lid sinds
12 okt 2009
Berichten
299
Waarderingsscore
55
Punten
28
Locatie
🌍
de vakantie breekt weer aan , ik ben eens benieuwd naar mijn medesatters waar jullie dit jaar naar heen gaan.

wij gaan voor het eerst naar Denemarken met eigen auto.
normaal gaan we altijd naar de Britse eilanden.
 
Ha ik helemaal nergens helaas :( verlopig zit ik elke week nog in het erasmus mc voor controles.
Mag na al die chemo en bestraling niet eens in de zon pffft
Maar we blijven lachen ,elke dag een stapje vooruit en zelfs me haar komt al weer terug.

Prettige vakantie voor de gene die wel gaan.

woutje
 
@edbe, ik heb erg veel zin om weer eens naar Oostenrijk te gaan, ben al aan het zoeken en heb al een all inclusive gevonden die betaalbaar is.

Alleen hoe we er naar toe gaan dat is nog een beetje puzzelen, ik kan die kleine 1000 kilometer niet meer rijden, als ik pech heb dan schiet de kramp in mijn benen, en dan sta ik stil....

Ik vrees dat het een vakantie Rundumhausen wordt. Nachbaren schijnt ook een mooi plaatsje te zijn.
 
Goed dat je de humor er in houdt Wout, dat is wel nodig.
En het is zoals je zegt, elke dag een stapje vooruit is alleen maar positief, dan gewoon volgend jaar van het mooie weer genieten.

Ik denk dat wij de bergen in zullen trekken dit jaar @edbe.
Malberg, Pottenberg, St. Pietersberg.... verder gaat het niet komen, misschien nog Vaalserberg of Gulpenerberg maar dan moet het echt meezitten.

Maar ook van mij uit alvast een prettige vakantie voor iedereen die gaat!
 
Ook wij zij niet reislustig, gelukkig wonen wij op het doodlopende einde van een woonerf vlak langs het twentekanaal . En het voordeel is dat als alle buren op vakantie gaan we het rijk alleen hebben.
Helaas maken onze kinderen gebruik en de een dropt. hier hun 3 katten en een ander daar moeten we de katten thuis verzorgen.
Gelukkig is er in Almelo heel wat te doen.
 
Kan men in het Twentekanaal ook nog altijd vissen als een jaar of 25 geleden? Want met wat maaien kon je er makkelijk wat kleinere vissen zoals voorntjes en zo uit halen in korte tijd.
 
Onlangs hebben ze het hele kanaal verdiept en voorzien van damwanden. Dit allemal voor een nieuw overslag depot ongeveer 600m van ons vandaan. Het verdiepen is natuurlijk gedaan om grotere schepen richting overslag .
Maar onder de bruggen en enkele instand gehouden plekken is er nog voldoende visvangst gelegenheid.

Maar ik ben geen hengelaar.
 
Ik zit nog een weekje in Westerschouwen (Burgh Haamstede) en in augustus ga ik nog een weekje. Tussendoor ga ik als we niets te doen hebben ook in het weekend hier naar toe, dat is het voordeel van een chaletje.
Daar in tegen wil ik om gezondheidsredenen ook niet naar het buitenland en blijf liever een beetje in de buurt van het ziekenhuis waar Woutje regelmatig komt.
 
Niets ernstig maar ik krijg een nieuwe ICD.
Deze lekt en daarom is de accu nu leeg.
 
Zou een optie kunnen zijn, waren het niet dat die stroomstoot niet gedoseerd is. 😵‍💫
 
Ik blijf ook altijd lekker thuis. Soms kom je in je eigen omgeving op plekken waar je nooit bent geweest.
Uren in de auto heen en ook weer terug moet er niet aan denken.
En vliegen lijkt me al helemaal niks.
Ooit in Limburg op vakantie geweest.
Het had al een paar dagen geregend en hadden de boel op gezet en daarna gewinkeld.
Toen we terug kwamen zaten de pannen vol met slakken.
Dus we waren gelijk genezen.
 
Toen we terug kwamen zaten de pannen vol met slakken.
Dus we waren gelijk genezen.
Heb je toch echt op de verkeerde plek in Limburg gezeten. Is toch een mooie provincie met nog altijd mooie plekjes.
Net als Groningen, Friesland, Overrijssel, Drenthe... nja... elke provincie heeft wel zijn mooie dingetjes.
 
lke provincie heeft wel zijn mooie dingetjes.
zoals limburgse slakken lol
maar ben zelf paar x in limbo geweest leuke plekjes idd alleen die diepe kuilen en daarna die hoge pieken in het veld.
amsterdam heeft ook wel iets maar ben echt geen stads mens dan vind ik utrecht toch nog beter zeker de engelse pub
schiermonikoog met z'n tox bar
ach heb veel nederland gezien ondertussen maar ga nu dicht bij huis kijken net over de grup in drenthe.
 
Zelf zat ik aan Bonaire te denken, maar het gaat dus een ander Nederlandse eiland worden :biggrin2:
 
Ik ga Floortje achterna. Doe mijn ogen dicht en geniet op de bank van de stilte die daar heerst en droom verder over wat ik zou doen als ik ooit samen met haar op vakantie mocht gaan naar een ver land. :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan