waarom paniek jongens

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Morgen allemaal veel geld uitgeven aan modules, dreamboxen noem maar op wacht nou toch eens af ga nou eens zelf aan de slag i.p.v. kant en klaar.

Goh een tita en een m2 zijn stukken goedkoper en je kan er nog eens eentje opblazen...

1 APRIL komt er aan....
 
Ja komt er "weer aan", herinnert me aan een uitspraak van iemand wiens naam ik hier maar niet zal noemen maar waarvan iedereen wel weet wie ik bedoel...."ondersteunt zo een bedrijf dat op 1 april vast weer een verassing in petto heeft".....
Het "weer" wekt hier heel sterk de indruk dat het de eerste keer ook daar vandaan is gekomen, iets waar al heel sterke vermoedens en geruchten over waren in die tijd.
Lijkt hier nu bevestigd door iemand die bereid was je een ban te geven als je een verkeerd woord over Dream zei. Dat geeft te denken.

Hoe dan ook, ik denk ook wel dat het in de kernel zit en dat je maar op de 1.08 of zo hoeft te wachten zodat het niet meer werkt.
 
Ben blij tijger dat je ook een beetje bezorgt bent, al wat je schrijft heb ik ook aan lopen denken.
Is dit jaar de dragon kaart aan de beurt, of moeten er een hoop dreamboxen sneuvelen.
Ben mischien een doom denker, ik hoop een ding dat ik het helemaal mis hebt.

Gezien de mr 1.070t ben ik ook nog steeds niet overtuigd dat deze geheel goed is.
Kijk de 1.060 maar eens na en dan zie je hele rare verschillen.
Maar nogmaals ik wil niemand aanvallen of in diskrediet brengen..

Daarvoor ben ik teveel hobbyist denk ik......
 
Wat je dreambox betreft.... je kan kijken tot 31 maart en dan lekker even andere image erin met een flash erase en de reacties op de boarden afwachten op 1 april.

Ik zelf denk ook dat gezien de soms harde naar een soort wraak neigende woorden welke er gesproken worden het en der dat er wat staat te gebeuren op 1 april welke de fabrikant van die producten in een verkeerd daglicht zou moeten stellen.

Vrienden voor het leven blijft voor sommige mensen altijd een utopie moet je maar denken :)
 
Originally posted by satwatcher
Wat je dreambox betreft.... je kan kijken tot 31 maart en dan lekker even andere image erin met een flash erase en de reacties op de boarden afwachten op 1 april.

En als de "grap" dan al op 31-3 actief wordt? Da's pas een 1-april grap zeg. Als je er zo over nadenkt..... kan het ook nog 2 of 3 april zijn! etc.

Wie niet waagt blijft .....zwart beeld kijken.
 
Volgens mij hebben we te maken met een hack van NDS !!!!

Als het een hack van S2 zou zijn, dan zou het ook moeten werken op een Aston, Joker of Magic module !!!!

Greetzzz.
 
Is 1 april dan ook buiten de landsgrensen om ook van toepassing?.
uit welken bron komt het bericht?
 
Ho ho ho ik heb helemaal niet gezegd dat er een 1 april bug inzit.
De kans is groot maar ik blijf het positief zien.

En hoop en werk aan een mooie zomer..
Voorlopig heb ik het wel op een kaart maar nog niet werkend....
 
Originally posted by blokr
Volgens mij hebben we te maken met een hack van NDS !!!!

Als het een hack van S2 zou zijn, dan zou het ook moeten werken op een Aston, Joker of Magic module !!!!

Greetzzz.

Nee is geen NDS hack maar een seca 2 hack. NDS blijft echt dicht. Hij opent de deuren bij seca en de garagedeur van NDS blijft dicht. Was het maar NDS.

Overigens komen er nu op diverse fora ook geruchten los dat op dinsdag of woensdag de files vrijkomen voor het Spaanse CD pakket. Het domino effect lijkt begonnen.

Het zou ook inderdaad op andere CI's moeten kunnen werken alleen is daar nog geen goed werkende emu voor op een kaart. (in ieder geval niet public)
 
Ja satw. daar was ik ook al achter nu is het een kwestie van geduld en zoeken blijven.....
 
Wees niet bang dat de scam emu die op de dm7000 kan worder gezet. De bootlooder kapot maakt.Dat kan niet Dan moet het echt in de kernel zitten bv free x tv
 
Het is een echte s2 hack :)

Helaas zal deze niet lang duren

woutje
 
@ woutje

Heb je de volgende Hack al klaar liggen dan???..hehehe

GR Fred.
 
Niet zo gretig Fred nu eerst wij met de kaarten lol.....
 
Mooi hoor zo'n tita kaart......
 
als mijn dreambox na 1 april niet meer doet dan zweer ik je dat ze in duitsland een probleem hebben.......

gr skilder
 
Met Tita kaart werkt het zelfs in de Philips seca doos, dus is echt wel Seca.
 
Originally posted by skilder
als mijn dreambox na 1 april niet meer doet dan zweer ik je dat ze in duitsland een probleem hebben.......

gr skilder

Uitspraak van Najib Amhali: "Ik zweer 't je" :biggrin: :biggrin:

Dan word het toch nog weer oorlog. :biggrin: :biggrin:
 
Neem gelijk mijn vaders fiets mee terug.. lol
 
Om nu een oud draadje weer terug naar boven te halen...

Er is weer een hack voor Cplus!!!

Op dit moment is er weer maar eens een nieuwe kaart in de omloop, die de nodige euro's kost ( ?90,-) die op dit moment op alles beeld geeft.

Normaal gezien koop ik geen van deze kaartjes, maar uit erg betrouwbare bronnen, schijnt dit toch een goede te zijn, en voor een lange tijd???

Ik heb dus voor nu de gok toch maar eens genomen en de kaart gekocht, en verrek hij doet het nog ook..

Het enige wat ik heb moeten doen is Cccamd op mijn Dreambox te moeten zetten om de kaart aan het werken te krijgen..

Even kort samenvattend: de vooruitzichten zien er veelbelovend uit.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan