waarschuwing div. files...

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Jongens kijk uit op dit moment zie je de gekste files komen, en geruchten, omtrent irdeto2 ed... ook over pw, degene die die dure kaarten heeft kijk uit want het meeste is fake, de geruchten gaan dat de cebero'kaarten gehackt zijn zodat er emu's gemaakt kunnen gaan worden, dus let op starks barst het door geinponoms van de emu files. die mischien je tuner cq cam kunnen aantasten.

Als je ergens zeker van bent probeer dan maar kijk uit....
 
Bedankt voor de waarschuwing, is inderdaad wel nodig want dat is iets wat vaker gebeurd als dit soort geruchten de ronde doen.

Het volledige premiere pakket incl. direkt zenders werkt op een kaart genaamd Dido of zoiets, was in elk geval iets met een D. :)
Anyway, ook voor deze kaart kunnen fake files in omloop zijn, danwel komen dus het blijft oppasse geblazen.
Verder is de duur van de werking onbekend, dus plezier zolang het duurt.
 
BT Verder is de duur van de werking onbekend, dus plezier zolang het duurt.


Werkt het nu wel of werkt het nu niet met de "fake files"?????
 
Fake files het woord zegt het al matrix ik heb er nog geen een gesproken die zegt het werkt..
Anders had ik dit hier echt wel vermeld...
 
Met fake files werkt het inderdaad niet, daarom heten het ook fake files. Maar er zijn dus ook werkende files in omloop.
Je weet dat de Cerebro werkt. En ik weet bijv. dat die Dido (ofzoiets) kaart werkt inclusief de premiere direkt kanalen.
Met de juiste files. Ik weet echter niet waar de juiste te krijgen zijn en eerlijk gezegd hoef ik ze ook niet te hebben (als iemand al zo aardig zou willen zijn) want ik heb zo'n kaart niet.
Maar ik ken persoonlijk iemand die zo'n ding in een share heeft hangen en dat werkt dus als een trein dus ja, er zijn ook werkende files te krijgen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan