Wat is de perfecte hoogte voor een plasma?

L

Lagos

Ik heb mijzelf verwend met een Philips 42p9965 plasma maar voor dat ik in de muur begin te boren wil ik graag weten wat de perfecte kijkhoogte is?

Iedereen hangt hem snel veel te hoog dus graag jullie ervaringen op dit gebied.

BVD en Gr. Lagos

Heeft te maken met de kijkafstand

Dichtbij laag en veraf hoog

Snurker

tussen 80 cm en 1m hoog niet hoger anders krijg je last van je nek

Haha ja behalve als je 2 meter bent dan wat hoger hangen.

Die philips plasma is wel een topper hij heeft echt mooi beeld, helaas een beetje duur ik geloof zo'n 6700 euro.
Maar over die hoogte staat dat niet in de gebruiksaanwijzing?

gr gogo

Veel plezier ermee.
Wij hebben de onderkant 40 cm van de grond. Dit is zittend of staand de beste hoogte. Het nadeel is, dat er in beeld gelopen
kan worden. Daarom hangen veel van die dingen tamelijk hoog
i.v.m. kinderen.
succes.
Jonathan5th

Hang hem aan je plafond in je slaapkamer.
Kan je lekker onderuit naar je favo films kijken..

Tja, tussen de 40 en 80 cm dus, vervelende kinderen laat ik stiekem struikelen en de hond is niet zo hoog.
In de gebruiksaanwijzing staat er niks over verder als je een beetje zoekt komt hij in NL op 5400? en dan nog ff de BTW zoek maken opweg naar Spanje en dan wordt het langzamerhand wat leuker.

Pas maar op Cliff dat die 39 kg niet op je kop valt! (LOL)

Gr. Lagos

Originally posted by Lagos
Pas maar op Cliff dat die 39 kg niet op je kop valt! (LOL)

Hehehe dan word het Plasma sex, heeft toch iets futuristisch :)
Gewoon inelkaar smelten bij je favoriete film :):)

Big-Henk

Het is 65 cm vd grond geworden, net nog hoog genoeg om zelfs je voeten op tafel te hebben er er overheen te kunnen kijken

Plasma sex, ja dat klinkt leuk.

Gr. Lagos

Ja zoiets als over de voeten die je op tafel legt en daar overheen kijken zullen ze wel niet in de gebruiksaanwijzing plaatsen of dat je alleen een hond moet nemen die laag bij de grond is ook niet.

@Big Henk

Gewoon in elkaar smelten en zelf onderop liggen zeker is kun je je fantasie de vrije loop laten gaan.whehe

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan