Welke C-Xboxtool vervanger voor Xbox?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Het gaat hier om de eerste Xbox, die oude zwarte dus.

Na omgebouwd te zijn en er een grotere HD in te hebben geduwd kon je daar middels het programma Suxx games op de HD plaatsen.

Daarna kwam het programma C-Xboxtool, hetgeen stukken beter was en ook nog meer dingen kon, zoals het meteen op de Xbox HD zetten van een iso die nog ingepakt was in rar bestanden. Dus je hoeft de rar bestanden niet eens meer uit te pakken.

Vermoedelijk is het een van de windows updates geweest of Service Pack 3, dat weet ik niet, maar ik krijg hier geen enkele versie van C-Xboxtool meer werkend op mijn pc.
Zo gauw C-Xboxtool gestart wordt, krijg ik wel rechts beneden het icoontje te zien maar daarna hangt de pc volledig. Zelfs taakbeheer werkt dan niet meer en alleen de pc uit en daarna weer aanzetten is dan de oplossing. Zelfs met C-Xboxtool 2 versie 2.07.

Maar er was nog een soort tooltje als C-Xboxtool wat ook hetzelfde kon, alleen ben ik de naam daarvan kwijt, mede omdat ik dat nooit gebruikt heb.

De volgende vragen komen dus bij mij op:
1.) Weet iemand nog de naam van dat andere tooltje of beter nog... heeft het ergens nog op zijn HD staan?
2.) Is het inderdaad SP3 of zoiets of zijn er ook mensen die XP volledig up2date hebben en wel gewoon C-Xboxtool kunnen gebruiken?
 
Ik heb een aantal dagen na het stellen van deze vraag zelf een vervanger gevonden voor C-Xboxtool.
Voor de mensen die het misschien nog nodig zouden mogen hebben nu of in de toekomst, dat programma heet Qwix. Kan niet zoveel als C-Xboxtool maar werkt toch beter als Suxx.

Inmiddels heeft o.a. Bert al getest voor me en ik zelf ook en blijkt het op andere XP machines met SP3 goed te werken dus ik zal wel ergens een probleem hebben met die doos van mij.:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan