welke coderingen kan mijn Humax aan?

D

diktrom

hallo misschien een vraag die wel eens vaker is gesteld, maar welke coderingen kan mijn humax aan? dit ivm dat de geruchten zijn dat rood en blauw over gaan op irdeto 2.

groeten Diktrom
 
We nemen aan dat je de humax 5400 (Z) bedoeld; dat is een irdeto ontvanger. Je kunt echter met een common interface (CI) andere coderingen bekijken. Naast zo'n CI heb je nog een offici?le kaartnodig, dus veelal een abonnement. Er zijn verschillende CI's zoals, aston (seca), cryptoworks, conax, viaccess etc.
 
Originally posted by eendenteam
Naast zo'n CI heb je nog een offici?le kaartnodig, dus veelal een abonnement. Er zijn verschillende CI's zoals, aston (seca), cryptoworks, conax, viaccess etc.

Nou dit hoeft niet altijd het geval te zijn.

Kijk eens bij google, naar "humax patch"

Gr Fred.
 
Even je Humax pathen met de nieuwste TUH3.1nl an je ontvanger is een allcam ontvanger die de meeste coderingen aankan. (vooropgesteld dat je loaderversie H 208 erin hebt zitten).
 
Dat laatste stukje in je reply heb ik door het Duckteam maar even laten weghalen Speedster.:)

Alle voorgaande replyers hebben gelijk Eendenteam zelf van een originele ontvanger uit natuurlijk.
Met een gepatchte ontvanger kan inderdaad meer of in elk geval heb je er een aantal mooie opties bij.
 
ben ik verplicht om originele software in mijn humax te zetten om
originele seca2 kaart met aston cam te ontvangen???


tendoryu
 
In een gepatchte 5400 kun je gewoon nog een aston cam stoppen voor je seca-2 kaart, dus ja, dat kan.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan