welke kaart is handig?

S

satderk

Ik wil een nieuwe kaart aanschaffen.

Welke kaart is het meest interesant en die ook nog een tijdje mee kan gaan?

Ik heb hier een mastera 2 om te bewerken.

Greetings Derk
 
Hoi,

Ik heb een Challenger Unlimited II
Hierin zit een emulator die emuleerd:
- Viaccess
- Seca
- Irdeto
- Nagravision
- Conax

Nu heb ik 2 vrije PCMIA sloten, en ik zo ook wel willen weten welke kaart nog intressant is voor mij om hierin te proppen, zodat er nog wat meer kanalen open komen.
 
Dit lijkt me wel een leuke kaart...

https://www.cardwriter.nl/nl/pd1910716929.htm?defaultVariants=search0_EQ_kies%20uw%20codering_AND_{EOL}&categoryId=66

En dan de Viacces uitvoering nemen...

GR Fred.
 
Das lekker ,na dik drie maanden een respons op een vraag !

Derk

Deze mag op slot.
 
Wat wil je met het kaartje wat je zoekt?

Heb je er al eentje gevonden waar je mee kan wat je wil?

Want op slot gooien zonder reden... nee ;)

Satderk ik heb nog wel een tip voor een leuk kaartje waar je wellicht met een mastere II nog mee kunt rommelen moet ik ook nog doen, is verkrijgbaar bij de banner hiervoen, en zit een abbo op voor 2 jaar en kost ik dat zo rond de 50 pleuro's :biggrin:
 
freggel1 zei:
Wat wil je met het kaartje wat je zoekt?

Heb je er al eentje gevonden waar je mee kan wat je wil?

Want op slot gooien zonder reden... nee ;)

Satderk ik heb nog wel een tip voor een leuk kaartje waar je wellicht met een mastere II nog mee kunt rommelen moet ik ook nog doen, is verkrijgbaar bij de banner hiervoen, en zit een abbo op voor 2 jaar en kost ik dat zo rond de 50 pleuro's :biggrin:

Freggel,

Zoals je weet ben ik een tijdtje uit de roulatie geweest.
Nu ik weer een aantal maanden aktief met de hobby bezig ben ,weet ik dat er geen kaarten de moeite waard is om aan te schaffen ,kijk naar de wildkaart ,opos enz,enz.
Dit is wat ik bedoelde.
En misschien was het wel nodig om een nieuwere fun aan te schaffen ,maar ook dat is voor mij de moeite niet meer waard.
Maar je weet nooit.

Ik hou wel de tip in de achterhoofd.
Misschien kun je wat duidelijkere zijn in je tip?

Derk

P.s. en dat slotje was voor het feit ,dat er pas na drie maanden op gereageerd word.
 
Ach @Satderk, ik doelde eigenlijk op kaartjes zoals Freex en dergelijke waar je eenmalig voor betaald en een x aantal maanden/jaren kunt kijken, die heb ik hier bijvoorbeeld, en ben wel eens benieuwd of er met zoiets ook iets te doen is. ;)
 
Wat ben jij een vieze man,bah.
Ik had het kunnen weten,al die perverse lieden hier,bah,wat voel ik me hier thuis :biggrin:

En ja misschien kun je er wat mee.
Ben benieuwd,heb je al wat rond gesnuffeld (intern?).
Hoe de opbouw is en wat er nu eigelijk op staat.

Misschien is het wat om een werkende naast een verlopen kaart te leggen en kijken wat er nu veranderd is.
Maar ja dan zou je ze beiden moeten hebben.

Derk
 
Dat zijn toch puur natuurfilms die ze daarop uitzenden?

Ik weet ook niet of er iets te deon is met zulke kaartjes, die van mij kan ik nu niet testen om bepaalde redenen, maar wellicht als er iemand meeleest die net iets meer weet... ;)

een ouwe upc kaart voor private gold e.d dat zou ook wel leuk zijn, want daar is ook weer 1 en ander mee verandert, middels een kaartwissel. :confused:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan