Werken de leuk links wel?

marie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
1 okt 2002
Berichten
1.046
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
35
Goed begin van het nieuwe jaar: Onmiddellijk beginnen te klagen, en raad eens door wie...???

Als ik onder bijdragen de "leuk" knop aanvink, heeft dat volgens mij geen effect.
Hebben meer mensen dat in de gaten? gr. George
 
Jawel hoor die werken. Kijk maar een naar de "Leuk statistieken".
 
Ook de "Totalen Leuk" in het profiel van de poster wordt met 1 verhoogd als je op Leuk klikt.
 
Waarom moet het zo moeilijk... Een simpele ziel als ik kan daar niet mee overweg...????
Vroeger, toen ik nog jong was, en de dingen de levens moest leren, ging dat automatisch... Maar dat virtuele gedoe van tegenwoordig... Daar moet je voor op de universiteit gezeten hebben.. ??? gr. George

PS. Bedankt voor de uitleg!!!!!
 
Zo zie je maar weer dat je nooit te oud bent om nog iets bij te leren. ;-)

En het voordeel is dat je kunt zien welke personen je leuk vinden als je daar op klikt

Kan ook een nadeel zijn
 
Kan ook een nadeel zijn

Inderdaad... Ik krijg pijn in mijn h.l, als teveel mannen mij leuk vinden...  :tong: :tong:  gr. George
 
En ben ik weer zo eentje die niet weet waar de afkorting h.l voor staat waar jij dan pijn in krijgt. :biggrin:
 
OMG... die punt stond voor een letter, niet voor een afkorting. :stupid:
 
Matrix laat zien, dat er toch wel geletterden op dit forum zitten... 

Bedankt voor de hulp aan B.T. ! Maar die is nog jong, en kan het ook nog leren... gr. George
 
Ik heb gewoon geluk dat er nog van die ervaren rotten als Matrix en Marie op het forum zitten. Zo blijkt dat M&M's toch lekker kunnen zijn.  :cool: :clown:
 
M&M?s lekker ???  Dan moeten ze toch niet zo belegen zijn... :rolleyes:

En volgens mij functioneren de "leuk" knoppen nog, of weer niet.... gr. George
 
Ligt misschien aan je browser instelling? Als je er op klikt komt er naast te staan dat je een post leuk hebt gevonden.
Je hebt er al 6 naast je naam staan dus het gaat goed.;)

Met welke browser werk je? Firefox, Chrome, Internerd Exploder?
 
Ik gebruik Internerd Exploder...., of zoiets...
Als ik op "leuk" klik, komt er geen boodschapje, dat het gelukt is... Dus ergens functioneert er bij mij iets niet goed.
Wij worden trouwens op diverse websites erop gewezen, dat onze browser niet voldoet, en we een modernere moeten downloaden.
Ten eerste heb ik er enigszins een hekel aan, dat een anoniem iets mij orders geeft iets uit te voeren.
Ten tweede ben ik gewend aan I.E., en heb voorlopig geen zin weer iets te gaan veranderen, waar ik weer de nodige tijd voor nodig heb, om de kneepjes te leren...

Samenvattend, weet ik nu dus, waar het probleem ligt, maar aangezien ik mijn browser niet wil aanpassen, mag ik niet verder zeuren... gr. George
 
Misschien eens een Finse browser proberen... :biggrin:
 
"Finse vrouwen" zou een aanbeveling zijn, maar een finse browser...???
Hoe zijn die in bed????

@Duckteam: Sorry, maar ik ben niet iemand, die alles zeer serieus neemt...  ;) ;) ;)      gr. George

 
Als ik op "leuk" klik, komt er geen boodschapje, dat het gelukt is... Dus ergens functioneert er bij mij iets niet goed.
Nou ik denk dat het prima werkt. Er komt niemand een boodschapje als het goed is. Het enige wat je te zien zou moeten krijgen is dat naast het knopje "Leuk" iets verandert dus dan wordt het iets als:
Leuk (1 persoon vind dit leuk)

Maar meer verandert er niet, dus geen boodschapje of popup of zoiets.
 
Dit oudere topic even nieuw leven inblazen: Het niet functioneren van de "leuk" link op mijn computer, ligt inderdaad aan mijn computer.
Toen ik afgelopen weekend met een ipad zat te spelen, en op Duck keek, kreeg ik deze link wel aan het werk, en kon ik ook zien, wie deze verstuurd hadden.
Bij deze kan topic dus gesloten worden... gr. George
 
Misschien de flash versie eens updaten of zo? ADWCleaner eens draaien (van bleepingcomputer)?
 
Ik vermoed, dat het gewoon aan de internet explorer ligt, verouderde versie.
Omdat ik ook van andere websites de opdracht krijg, mijn browser te vernieuwen....
Echter, ik ben tevreden met deze versie IE, en als mij iets opgedragen wordt, gaan mijn nekharen meestal overeind staan...  :mad:
Maar een dezer dagen krijg ik niets meer aan het werk, en dan zal ik waarschijnlijk wel moeten overschakelen...

Cleaners laten draaien vind ik niet nodig, omdat wij een virus programma hebben, van onze provider. Kost enkele euri per maand, maar functioneert goed, voor zover ik weet.... gr. George
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan