Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
@Black Tiger
Thnx maar das het " standaard" werk uitleg
Zoek de meer diepere gegevens
Over breng verhouding versnellingsbak bv
Of vervangen van een km spindel
Dat soort zaken
@sat-ed, knip de volgende tekst in google als zoeken: werkplaatshandboek ford sierra pdf
Ik zie dan als resultaat een paar handleidingen waar jij misschien iets aan hebt?
nu alleen nog voor de transit mk 1 tm 3 zoeken
voor al de mk2 is lastig en laat ik die nu net hebben
zijn meerdere types van gebouwd in verschillende fabrieken met elk hun eigen onderdelen om het maar ff gemakkelijk te maken
Repair and maintain your vehicle yourself with Haynes, Chilton, and Clymer manuals. Our Online, digital, PDF and print DIY manuals are world renowned and cover all popular vehicles including cars, motorcycles, tractors, marine, ATVs, and many more.
Ik weet niet of je graag een krant leest oid, maar ik heb hier een bladermanual van de ford transit mk2, volgens mij las ik dat dit een manual is voor meerdere model moter.
dat chatgtp niet klopte was ik al achter @Black Tiger
die gegevens neem ik absoluut niet serieus
simpel voorbeeld over deze motoren
chatgpt zegt over ontsteking bv 12° tot 14° voor het bovenste dode punt (BTDC) bij ongeveer 800-1000 tpm.
moet 6 graden zijn...
lekker voor je kleppen .. ahum
maar goed ben blij met alle info tot nu toe thnx allen!
nu alleen nog de mk3 zoeken... lol
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.