wie ontvangt multivision !!!!!

I

ilya

Zojuist een pic geprogd specifiek om multivision t e ontvangen met de fun 5 in 1.(atmel flash 3.3 van mickey)

Met deze picfile zou je probleemloos mutivision moeten ontvangen.

Niets is minder waar, of komt het door mijn echostar 3000 !!

Ik heb sterk het gevoel dat het niet mogelijk is, ondanks de vermelding dat het moet werken ??

ILYA

 
Hier op mijn 9800s zelfde probleem , enkel de 4 komt met beeld , de andere enkel klank

ik ben nog een paar testen aan het doen , misschien lukt het vandaag nog

 
Ik ontvang ook alleen maar nr.4 en geen cinestar.Nadat ik op 4 staat en vervolgens naar 5 ga heb ik circia 1 minuut beeld.Daarn de zeer bekende melding " insert smart card".

Enfin, het blijft spannend. Gelukkig kan via d emebedded via toch multlivion zien.

ILYA

 
met mijn echostar2510 met ingebouwde viaccess heb ik eerst nieuwe soft in de echostar moeten zetten om de multvision kanalen weer te zien weet niet of dat met de 5in1 ook van toepassing is

groeten blokker

 
las weer niet goed ilya, had je al gedaan anders had je geen beeld met je ingebouwde viaccess

 
ik heb gewoon beeld op Multivision.

ik gebruik mijn eigen file die op mijn site staat.

G.R Pecari

 
Ik denk dat dit o.a. een echostar probleem is.

Indergeval zal ik je file uitproberen @pecari

ILYA

 
ilya

Ik hoor wel van je of het inderdaad een echostar probleem is

of dat het een file probleem is.

suk6 met de file.

G.R Pecari

 
Multivision loopt hier prima op 9500 allsas 4.0 NoOneMan

En op de 9600 Freecam 02-18 auto swith "v-i-s"

Flash 3.2.(5in1)

Gr Ghost

p.s

Als ik de flash 3.3(boris)compare met flash 3.2 zijn hier geen verschillen te vinden.

Vergeleken met Hexwokshop.

 
@Pecari, helaas jouw file doet het ook niet in de STAR.

Alleen multi 4 werkt.

Wat mij opvalt dat bij sommige via channels ,(op sirius) de melding komt " insert smartcard" .Na indrukken van " oke" op de A.B. krijg ik weer b.v. ticket. E.e.a. heeft te maken met de coco . (ird/nagra)Bij een andere coco b.v. de 05 00 0100 0601 602 geen probleem.Idem bij 06 01 06 02 06 03 06 04 met b.v. auto update stream.

Kortom, ik vermoed toch dat het door de STAR komt.

ILYA

 
Ja het zal vermoedelijk wel in de cam herkenning zitten en wat je schrijft over de coco ja ik heb hier stream au staan en dat werkt prima op de humax5400 ik heb ook het probleem met mijn file met deze coco dat ik met mijn 4.7 irdeto cam geen au krijg dus dan moet ik steets de coco aanpassen voor deze cam het blijft behelpen.

G.R Pecari

 
Al met al ben ik zeer tevreden met de free 2 108.Alleen wat problemen met Multi vind ik , in mijn geval, niet zo erg.Ik ontvang immers middels de embedded via cam toch deze channels.

Door het dowloaden van picifle's waarin duidelijk vermeld wordt dat ook Multi is te ontvangen is met 5 in 1 en ik dus niet, vroeg ik me af of ik de enige was die dit niet realiseren.

Any way Thankx

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan