Xsense rookmelders met app

edbe

Sr. Member
Waarderingsscore
68
Punten
28
ik heb dit weekend een xsense rookmelders en koolmonoxide apparatuur geplaats en alles werkt goed.
de bij behorende app werkt ook heel goed, nu wil ik het op een 2e smartphone zetten en daar beginnen de problemen.
ik heb al volgens de uitleg alles geprobeerd.
moet telkens opnieuw inloggen als je op toestel 2 inlogd dan wordt toestel 1 uitgelogd.

Als ik het goed lees moet dat wel kunnen als je de rookmelders koppelt op een base station of listener. Zegt Google dan he.
Ik heb ook gelezen dat je dezelfde usernaam en wachtwoord moet gebruiken op telefoon 2. Ik neem aan dat je dat al getest hebt? Of heb je een apart account gemaakt?

je moet schijnbaar een 2e acount aanmaken

En werkt het dan wel? Want dat was niet wat ik er van op internet gelezen had. Verwarrende info dan.

Dat zal dan misschien wel kunnen komen door cookies die op een apparaat geplaatst worden......

Bericht van xsense

De specifieke stappen voor de deelfunctie in de app zijn als volgt:
1. Download de X-Sense Home Security-app op een ander apparaat.
2. Maak een account aan met een ander e-mailadres en log vervolgens in.
3. Ga terug naar de X-Sense Home Security-app op uw oorspronkelijke apparaat en klik op de knop Delen bij de apparaatoptie.
4. Vul de benodigde informatie in en selecteer de apparaten die u wilt delen. Houd er rekening mee dat het e-mailadres op de pagina 'Gebruikersuitnodiging' hetzelfde moet zijn als het e-mailadres dat u in stap 2 hebt gebruikt.
5. Er wordt een uitnodigingsbericht verzonden naar de app op het andere apparaat.

Door deze stappen te volgen, ontvangen deze twee apparaten waarschuwingsmeldingen zodra de geselecteerde alarmen die gedeeld moeten worden, geactiveerd worden.

Maar het werkt nu dus? Of toch nog steeds niet niet?

Maar tot en met de uitnodiging en het inloggen gaat goed, alleen op het andere apparaat wordt je dan uitgelogd?
Lijkt er dan toch op dat er maar 1 account tegelijk mag gebruik maken, ondanks dat je anders zou denken na de uitleg van X-Sense.
Heb je al geprobeerd met hetzelfde account in te loggen of je dan ook op de andere telefoon uitgelogd wordt? Want dat is het eerste wat ik dan eens zou proberen dan kun je dat namelijk uitsluiten.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan