xtreme software

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.637
Waarderingsscore
300
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Kan of weet iemand hoe ik aan de software kom van een xtreme?

Het gaat om xilinx xc9536 en xc9572

 
Is die Xilinx wel een type ontvanger? Ik heb namelijk het idee dat dit een merk/type chip is. Een Xtreme is wel een ontvanger.

Voor software voor de Xtreme ontvanger zou je op ucassupport.nl kunnen kijken.

 
Is die Xilinx wel een type ontvanger? Ik heb namelijk het idee dat dit een merk/type chip is. Een Xtreme is wel een ontvanger.Voor software voor de Xtreme ontvanger zou je op ucassupport.nl kunnen kijken.
De xilinx is een chip die het beeld verzorgd.

Sommige mensen wissen xilinx als ze ucas of een crypt proggen met een cas interface.

Maar ik ben inmiddels voorzien

 
Maar ik ben inmiddels voorzien
Als je de juiste software hebt is het goed ik moet ook nog veel van dat spul hebben.

Voor ik mijn oude computer wegdeed heb ik alle mappen op een usb harddisk gezet dus met een beetje zoeken zou het te vinden moeten zijn.

Maar dan hoor ik het wel en waar het heen moet. :)

 
@Jan: Bedankt voor de uitleg!

@Aart: Als je wilt en het betreft legaal materiaal kun je het naar m'n email adres sturen, dan kan ik hier de downloadsectie ermee vullen want voor de Ucas ontvangers hebben we maar weinig online zag ik.

 
@BT Uiteraard is het legaal materiaal de twee xilinx bestanden maar wil je dat echt nog in de download zetten de ontvanger is van 2003 en er zijn niet veel mensen meer die hem gebruiken.

De software voor de Extreme heb ik ook niet meer maar wel de xilinx zelfs nog de naxjp bestanden wat er met een DOS prog op moet om de kapotte xilinx te repareren.

Als je de naxjp bestanden in de download zet krijg je na verloop van tijd bericht van een advocaat dat je de rechten moet betalen net als op het oude Extreme forum die heeft ze toen ook weggehaald.

Maar goed ik heb ze dus nog op een schijf staan en zal ze nog een tijdje bewaren:)

 
Vind het een mooi gebaar aart en zal aan je denken als ik iets nodig heb.

Had het gehad van the matrix.

Krijg af en toe een mailtje van mensen die hun xtreme weer uit de kast hebben gehaald enz.enz.

Om de xilinx te proggen een beetje geluk hebben met de software dus wie weet.

 
@Aart44: Ja klopt, maar er zijn nog mensen met ontvangers als Xtreme/@sat9500 en Humax die deze toch nog gebruiken en waarom ook niet.

Maarja, als er rechten betaald moeten worden om zoiets in de download te zetten dan hebben we er niet veel aan. Maar mocht je nog een beetje redelijke zenderlijst hebben of nog wat normale firmware voor die Xtreme, is het misschien toch nog leuk voor de liefhebbers van die apparatuur als je dat online hebt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan