zei*erd

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TPower

god wat een zeikerd

je doet net of je anders door de bomen het bos niet meer ziet.

van mij mag hij het overal wel plaatsen, dan lijkt dit board ook nog een beetje drukker,want zoals het nu word gebruikt is het niks als je het vergelijkt met de vroegere s**4**l.

be kind be wise

( o ) ( o )

 
Dit slaat dus echt nergens op en eigen zou je hier ook niet op moeten reageren maar toch zo ben ik nou eenmaal.

Je hebt er altijd mensen bij in een groep die denken dat alles maar lekker moet kunnen en dat regels helemaal niet nodig zijn omdat ze toch zeker zelf wel weten hoe alles moet. Nou ik kan je dus vertellen dat ze wel nodig zijn zeker als je een board met deze grote goed draaiende wil houden maar, en dat is nog veel belangrijker, in de lucht wil houden. Wees blij dat er nog altijd een paar mensen zijn die zich elke dag weer inspannen om zoiets als dit board draaiende te houden en daar heel veel tijd en moeite in steken. Doen ze dat niet sta jij (en dat vind ik dan eigenlijk niet zo belangrijk nu je deze tekst hier hebt neergeschreven) en al die anderen toch lekker in de kou en zullen heel veel hobbyisten de weg en de informatie welke nodig zijn om de gekozen hobby leuk te kunnen uitvoeren niet meer zo makelijk weten te vinden. Als je daar even over nadenkt ben jij een veel grotere zei*kerd dan al die moderators van dit board bij elkaar kunnen wezen.

Satwatcher, die vroeger ook zo vaak zei*kerd werd genoemd maar die weet waar klepel hangt die de klok doet luiden en respect heeft voor mensen die zich voor andere mensen in dezelfde hobbygroep inzetten.

 
Wat bedoel je ??

Having a bad day :)

Mischien wat hints geven hoe het beter kan ?

En wat je in het byzonder zo z*kerig vind?

Afbokken is namelijk altijd erg simpel, maar wat nuttigs toevoegen lijkt me nooit verkeerd.

WebSel

 
@SatWatcher

Bedoelt junior dat dit board gemoderate is ?

Wel dat lijkt me meer dan logisch met onze active

fr**k in de weer :)

En inderdaad, hulde aan de moderators, want die zullen

een drukke klus hebben hier een oogje in het zeil te houden

WebSel

 
Prima board, niksmismee!

Kan het vroegere s**4**l nog wat van leren!

(deze uitspraak wil ik heeeeeel erg voorzichtig uitdrukken)

Geen ruzie en degene die een foutje maakt word subtiel benaderd.

Lekker gezellig board!

Sluit het topic maar snel anders gaat het de vroegere s**4**l kant op.

 
@Tpower:

Waar heb je het eigenlijk over? Ik snap er nix van.

 
Ach, Tpower kennen we zo langzamerhand wel die loopt wel vaker te mekkeren als een kip zonder kop. Je moet hem gewoon met een korreltje zout nemen, hij heeft het moeilijk in deze periode zonder X,XX en XY.

 
@duck

Bedoel je daar geslachts chromozomen mee *lol*

X = Enkele female chromozoom

XX = Normaal vrouwlijk geslacht

XY = Mannelijk geslacht

(wat ik teminste zo nog ff van Bio herinner ;-)

WebSel

 
Wat er dus mee bedoeld wordt is denk ik dat op het satfun board minder vrijheden zijn en de keys niet zomaar voor het oprapen liggen , mat andere woorden een echt hobbyboard.

Ik wil zeker s**4**l oude versie niet afkraken ,ik zou wel gek zijn als ex mod, maar hier liggen de hapklare brokken niet voor het oprapen dus is het wat belangrijker om wat kennis van zaken te hebben .

Laten we eerlijk wezen ,je hebt geen kennis nodig om een bin en een hex in een kaartje te knallen.

 
@TPower

Het is in elk geval ook te merken dat de regels niet gelezen zijn, want daar staat in dat dit soort zaken per email afgehandelt dient te worden op een nette manier.

We weten allemaal hoe vaak het funboard offline is gehaald, en we weten ook allemaal dat de vrijheden steeds beperkter zijn geworden.

Een aantal mensen uit de chat bijv. weten ook dat het bijna een gesloten board is geworden allen voor uit te nodigen leden. De meeste mensen zijn blij dat die beslissing op het laatste moment is ingetrokken.

Daarnaast zal ik s**4**l zeker niet afkraken, het is en was een enorm vrij board, en dat veroorzaakt vanzelf de soms belachelijke discussies (zoals deze) die er plaats vonden.

Dat is de reden dat wij gezegd hebben de vrijheid hieromtrent volledig in te perken.

Laten we het eens duidelijk stellen.

1.) Men mag blij zijn dat men hier uberhaupt nog terecht kan na al die keren dat we al offline zijn gehaald

2.) We zijn ook blij dat s**4**l terug is en hopen dat ze ook wat langer mogen blijven en niet net als ons steeds offline gehaald zullen worden

3.) Dit is en blijft een hobbyboard en geen vrijschakelboard.

4.) Als iemand het daar niet mee eens is, dan moet men hier niet als een klein kind openlijk lopen zeuren, maar dan maakt men zijn bezwaren als volwassene op een nette manier kenbaar via email OF

5.) degene die het niet bevalt is vrij om volwassen te reageren en zelf een board op te zetten op de manier waarvan hij denkt dat het zou moeten en op die manier kan hij dan aantonen of hij het beter kan EN ook dan de inzet tonen die wij hierin steken, de mensen van s**4**l in hun board steken EN proberen online te blijven in deze Freek-tijd.

Als je DAT lukt, dan heeft men recht van spreken. Totdat dit lukt moet men niet zeuren, elk board heeft zijn eigen identiteit en hier zijn strenge regels.

Bevalt het niet is men altijd vrij om te vertrekken, men is echter niet vrij om dan maar te proberen de sfeer hier te verzieken.

Dan nog even je laatste regel verduidelijken, wij zijn geen vervanger voor s**4**l, ook nooit geweest, we bestaan al langer dan s**4**l en hebben altijd onze eigen identiteit gehad net als s**4**l die had en heeft.

Als men een BMW een f*ck auto vind gaat men ook niet bij de BMW dealer zeiken over hoe men vind dat een BMW moet rijden en uitzien, dan gaat men ook gewoon een ander merk auto kopen wat wel bevalt of men begint zijn eigen garage.:)

[Edited by Black Tiger on 09-04-2001 at 12:28]

 
Hee niks over een BMW he!! (lol)

Je hebt namelijk 2 dingen in het leven Schotels en BMW s

Robbie

 
@Schot

Maar op de schotel heb je weer XXX vrouwen

i.p.v. +++ vrouwen *lol*

(just kidding, no offence)

WebSel

PS Zolangzamerhand kan deze thread mischien wel 'closed'

want het niveau daalt ;-)

 
Ik krijg op dit board in ieder geval beter en vriendelijker antwoorden dan op Sat**l.

Ondertussen heb ik ook al het nodige geleerd.

Fun fun...

(mag een Skoda ook)

 
Laat ik het even simpel stellen:

Regels werken nooit. Meestal resulteren ze zelfs in het tegenovergestelde en wekken ze slechts irritatie op.

Een klein voorbeeld:

De Nederlandse snelwegen staan vol met borden met de mededeling, dat men maar 100 mag rijden. Als je je werkelijk aan die regel houdt, zal je merken dat de anderen je aan alle kanten voorbij flitsen.

Het is de taak van de Nederlandse overheid om de automobilisten te overtuigen van het feit, dat het beter is, om niet te hard te rijden.

Zo is het ook de taak van de moderators, om de gebruikers van dit board te overtuigen van het nut van bepaalde gebruiken, die er toe bij kunnen dragen, dat het board goed functioneert. En ieder logisch denkend mens kan bedenken om welke gebruiken het gaat.

 
Nope, wij zijn geen wetgever dus die vergelijking is ietwat krom.

Daarnaast mag er 120 gereden worden en nog gaat iedereen je voorbij, maar als ze je pakken dan is er ook de boete die heel hoog is.

Hier is geen boete, maar worden topics geclosed en is de pakkans veel groter.

Iedereen weet wat het nut is van de regels en regels werken wel, dat hebben we uit ervaring al lang geleerd.

Regels werken alleen bij enkele personen niet en dat zijn die enkele personen die er ook op uit zijn om de grenzen te zoeken of zich toch al niet aan regels wensen te houden.

We hebben echt geen zin en tijd om extra aandacht te gaan besteden aan mensen om ze te leren hoe ze zich gedragen moeten, mijns inziens zijn we allen volwassenen en ook wij hebben nog een prive leven, buiten de (eigenlijk ook teveel) tijd die we al aan het board besteden.

Maar als je van mening bent dat die users uitleg en begeleiding moeten krijgen, dan ben je vrij om die taak op je te nemen, echter uitsluitend via email.:)

Als er echt nog mensen zijn die het nut van die regels niet weten, na de vele openlijke uitleggen van anderen en van mij, dan moeten die mensen zich maar eens afvragen wat ze hier nog op dit board doen en een eigen board openen en het bewijs dan maar leveren dat ze niet nodig zijn.

Deze discussie is al vaak genoeg gevoerd en we gaan er niet nog een -tigste keer aan beginnen.

Derhalve topic closed. Dit is ook het laatste topic wat we hieromtrent hebben toegestaan, indien iemand uitleg ergens over wil en dat op fatsoenlijke manier kan doen, dan werkt dat vanaf nu ook volgens de regels, en d.w.z. uitsluitend via e-mail.

Indien er weer scheld of zeik postings komen worden ze zonder meer (zoals ook vermeld in de regels) geclosed of verwijdert.

Wij zijn ook zoekende naar een weg om dit board open te houden voor alle anderen die blijkbaar geen last hebben van deze "strenge" regels. En dat open houden is al moeilijk genoeg.

Open werkt niet, zonder regels al helemaal niet (dat heeft het verleden meer dan eens op meerdere boards bewezen) en met een paar regels helpt het ook niet.

De enige manier is met veel en strakke regels, zoals het nu geregeld is. Mensen die normaal met de hobby bezig zijn hebben daar totaal geen last van. Vrijschakelaars wel, en aangezien we die hier toch niet moeten hebben wij daar dus weer geen last van.:)

Anyway, men bekijkt het zich maar, info via e-mail en voor de rest gaan we hier niet meer verder op in, als het nu nog niet duidelijk is dan wordt het echt tijd dat men zich eens op het hoofd krabt, en met "men" bedoelen we dan de gebruikers die het nog niet door hebben.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan