zenders weg

P

peut

hallo. ik heb een dreambox 600 pvr. waar van de zenders weg zijn nd 123 en de rtls. de rest staat er nog. iets verkeert gedaan denk ik. maar hoe krijg ik nou die zenders weer op de dreambox. ik heb er verder geen verstand van.

iemand heeft dat voor mij er in gezet. dat is erg fijn voor mij.

maar nu zit ik met een probleem. wie o wie kan mijn een helpen om die boekets. of wat dat ook heten mogen op die dream weer te zetten?

met vgr peut:(

Kijk even bij de downloads.

Bij Utilities staat een programma waar je het er mee in kan zetten.

Dreamset 2.24 32-bits

Stel hem in op enigma 2.

Ook een settingslijst staat hier wel.( letop enigma 2)

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 17:12 uur ----------

Ik heb een foutje gemaakt.

Er kan ook enigma 1 opstaan.

Als dat zo is kan je de lijst van the matrix gebruiken.

Kijk ook even in onze handleidingen sectie, daarin staat een uitleg voorzien van afbeeldingen hoe je een zenderlijst middels DreamboxEdit in je Dreambox kan plaatsen.

Laat gerust weten als je er niet uit komt of als je iets niet begrijpt.

hallo. ik heb gedl allemaal bestantjes. maar wat moet ik nu verder doen om ze in de dream te zetten? kan ook de handleidingen niet vinden

kan je ff goed uit duiden waar ik moet zoeken. zou daar erg blij mee zijn ik wacht het ff af mvg peut:(

kan ook de handleidingen niet vinden
Dan kijk je toch slecht. Neem a.u.b. je tijd, gebruik geen msn taal, dat is onduidelijk en komt gehaast over. En met haast ga je zoiets niet redden.

Klik bovenaan op het eerste forum linkje, of rechtsboven in het kleine menu gewoon op Forum (Satelliet), dan klik je op het woord "Handleidingen en Faq's" die je in het onderdeel "ALGEMEEN" kunt vinden.

En in die handleidingen sectie zie je een lijst met threads. Gebruik de zoekfunktie "doorzoek dit forum" en type daarin "zenderlijst" of kijk gewoon naar de momenteel 7d thread van boven:

Howto: Zenderlijst op je Dreambox zetten, alle modellen!

Dat is de handleiding die je zoekt. Ik kan er ook naar gaan linken, maar het is beter dat je zelf even de structuur van het forum begrijpt want er zullen geheid nog wel meer vragen komen.

Een handleidingen sectie en het gebruik daarvan komt dan heel goed van pas.

En uiteraard een beetje werk zelf doen ook.;)

Is via het blue panel geen optie via addons hoeft ie verder niets zelf te doen

Welke image gebruik je?

Als we dat weten kunnen we je uitleggen hoe verder te gaan.

Groetjes,

Wing

hoi alles is weer goed .heeft even geduurt er kwam een kennis langs . en die heeft ook zoon dreambox . dus die heeft het even gefikst. dus ik was al lang blij nog bedankt voor de snele info. mvg peut

Laatst bewerkt:
A.u.b. niet de quote knop gebruiken.:)

Fijn te horen dat het gelukt is overigens. Toch handig als je kennissen hebt die ook zo'n apparaat hebben want niet alles kun je vanaf afstand goed uitleggen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan