Zijn we het er mee eens???

Hoe eerder een ziekte word gevonden hoe minder de genezing kost,op enkele uitzonderingen na
Dus die "apk" verdient zichzelf wel terug

@BT

Jij moet halfjaarlijks? 1 keer per jaar hoef ik maar, half jaarlijks is wel de meest verspreide praktijk.

@Quark

Inderdaad voorkomen is beter dan genezen. Denk echter niet dat als je een scheet dwars hebt zitten voor een half uur consult (weet niet wat huisartsen per uur verdienen) goed gebruik maakt van het ziekenfonds.

Net als wat BT zegt: daar mag best wat tegenover staan.

Rolo

je hebt iid van die figuren maar die zal je wel blijven houden al zal dat nu wel minder woorden
Ik doelde meer op een jaarlijkse"apk"

ja die balken hond,die zal bij de volgende verkiezingen,zeker er uit vliegen.
er komt dan weer iemand anders op zijn plaats.
maar dit heeft geen zin,wat ze nu hebben gedaan.
schandaalig.
op zijn plek had pim nu moeten zitten.
en niet die harry potter.
maar ja,we zien wel weer wat ons deze 5 jaar te wachten staat.
ben ik blij dat ik geen kinderen heb.
wat hebben die later nog voor toekomst?
toch!

Tja. Ik had al eens voorspelt toen de regering met LPF uit elkaar viel dat als het CDA en VVD zou worden we een harde tijd tegemoet zouden gaan.

Er was toen zelfs iemand die durfde te beweren dat het allemaal wel mee zou vallen en beter zou worden.
Jammer genoeg weet ik niet meer wie en ook niet meer of ik dat hier of elders gepost heb toen.
Maar diegene had ik nu nog eens graag over zijn uitspraak aangesproken.:biggrin:

Maar inderdaad. Elke zakenman weet dat je eerst moet investeren als het slecht gaat en niet eerst inkrimpen en bezuinigen.
Mijn hoop is dat de regering valt. Liever vandaag als morgen, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Ze hoeven om mij niet te vallen, als ze de rotte plekken (balkenende, zalm en de geus) er maar uit snijden. Waarom? omdat ze niet weten hoe de samenleving er ECHT uit ziet.

Als je zegt dat een metselaar die niet meer kan metselen dan wel stucadoor kan worden ben je goed bezig....

De samenleving dat ben JIJ en intussen vergeten in de spiegel te kijken :)))

Rolo

Die rotte appels eruit snijden heb je niets aan want het gaat hier om partijpolitiek.
Haal je die gasten weg, dan zijn er anderen uit dezelfde partij die het fijn voortzetten.
Enige oplossing id dus pleitmans met die cda en vvd en een andere regering in de plaats.
Onder de PvdA gaat het bijv. ook niet gemakkelijk worden, logisch er zal hier en daar echt bezuinigt moeten worden maar die willen het tenminste meer spreiden en niet alles tegelijk.
Het is maar een voorbeeld.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan