- Lid sinds
- 8 feb 2001
- Berichten
- 469
- Waardering
- 62
- Punten
- 28
- Leeftijd
- 57
Ik kreeg zojuist een brief van enexis om me aan te melden bij zonnedimmer. Dit om tijdelijk de zonnepanelen minder te zetten bij veel aanbod van de zon.
Ik probeer nu al zoveel mogelijk om stroom te besparen overdag, heb geen elektrische auto.
Afgelopen jaar heb ik 1876 kWh verbruikt en 497 kWh terug geleverd aan het net.
Op het moment heb ik een vast contract bij eneco gebruik makend van de voordeel momenten.
Kan iemand me advies geven of het verstandig is om hier gebruik van te maken rekening houdend met het stoppen van de salderings regeling?
Ik probeer nu al zoveel mogelijk om stroom te besparen overdag, heb geen elektrische auto.
Afgelopen jaar heb ik 1876 kWh verbruikt en 497 kWh terug geleverd aan het net.
Op het moment heb ik een vast contract bij eneco gebruik makend van de voordeel momenten.
Kan iemand me advies geven of het verstandig is om hier gebruik van te maken rekening houdend met het stoppen van de salderings regeling?
