F1 vermoedelijk terug bij Ziggo vanaf 2025 (als er niets tussen komt)

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.842
Waarderingsscore
1.028
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Volgens gpblog lijkt het er op dat het Ziggo gelukt is om Viaplay en anderen af te troeven.

Lees hier verder:

Op dit moment is het nog "uit betrouwbare bron" maar men weten dus maar nooit.
Echter vanaf 10 maart begonnen al meerdere bronnen aan te geven dat het wel deze richting uit zou gaan.

Misschien is dat de reden dat Viaplay voetbalrechten aan het verkopen is om evt. nog een hoger bod te kunnen uitbrengen.
Het kan natuurlijk ook nog dat Ziggo het hoogste bod doet en de FOM toch anders beslist, nog even wachten op zekerheid dus.
 
beter Ziggo dan Viaflop
 
Ik hoor net op de radio dat komend weekend de race ook op SBS9 wordt uitgezonden, dat wordt dan kennelijk een Viaplee kanaal....?
Wat is (los van de 6 uren vertraging) het verschil tussen uitzenden via SBS9 en/of het kanaal wat er eerder was op Ziggo?
Daar moest nog apart voor worden betaald, nu kan iedereen op de kabel en schotel ineens F1 Nederland kijken zonder extra kosten te maken?

Okee, er zit wel 6 uur vertraging in maar je kunt wel de hele race zien.

Gisteren was het 1 april, anders had ik er niets van geloofd.
hier het artikel
 
ineens F1 Nederland kijken zonder extra kosten te maken?
Er is opeens nieuws naar buiten gebracht over samenwerking tussen Talpa en Viaplay, zie RSS feeds en ook jouw link naar een artikel daarover.

Dat brengt de geruchtenmachine flink op hol. Want tot nu toe leek het zo dat Ziggo nog de enige was aan de biedingstafel. Maar het zou nu zomaar kunnen zijn dat door deze samenwerking Talpa nog eens wat miljoenen gaat bijsteken in Viaplay om die Formule 1 rechten alsnog naar Viaplay te krijgen.

Wat mij betreft zou het behoorlijk teleurstellend zijn als dat zou gaan lukken.

Op dit moment gaat het maar om 1 race en inderdaad met flinke vertraging, maar het brengt me wel weer aan het twijfelen of het Ziggo nu alsnog gaat lukken om die F1 binnen te halen.
 
Ach Talpa..... met wat geluk mislukt dit plan ook.
 
Als viaplay het voor elkaar krijgt, dan zullen de abonnementen weer fors stijgen . F1 pro is nu ook al bijna 50% gestegen.

Dit vraagt dan om nog meer alternatieve middelen.
 
Ik hoop van harte dat dit echt gaat mislukken en Ziggo alsnog gaat winnen.
En met dergelijke prijzen die ook nog eens hoger gaan worden gaan er steeds meer mensen naar de alternatieven kijken.
 
herinneren we Sport7 nog
 
Sport7 werd al heel snel "Sport Even" genoemd ;)
Volgens mij was dat ook van Talpa.
 
is er nog niks bekend?
 
Nee nog niet. Er kan een behoorlijke kink in de kabel zijn gekomen door de actie van John de Mol. :(
Door de grotere verspreidingsvorm met het voormalige SBS6 kan de kans dan verkeken zijn.
Er gaan nu geruchten dat Viaplee het toch weer zou hebben, maar het blijven geruchten dus ik geloof nu pas wie het heeft als het ook officiëel bekend gemaakt wordt.

Het is nog niet gedaan maar Ziggo zal goed moeten aanpoten nu om te winnen. Ik blijf duimen voor Ziggo.
 
Zie het niet veranderen als ik eerlijk ben.

FOM heeft een enorme handreiking aan Viaplay uitgedeeld. eerst al met het 50% verhoging abbo voor F1TV en daarna ViaPlay leden toegang geven tot F1TV.
Dus in mijn beleving zal F1 bij ViaPlay blijven.
 
Met die @%*&#! SBS 9 truuk van de Mol ziet het er inderdaad naar uit dat het niet gaat gebeuren.

Er hebben uiteraard ook veel mensen uit nieuwsgierigheid gekeken naar SBS 9 (wat Viaplay TV wordt) en dat bracht 250.000 kijkers op, veel meer dan verwacht schijnt het. Dus ja dat is goed nieuws.
Maar ik verwacht dat die cijfers snel zullen kelderen gezien de reclame zonder PiP. Echter dan zal het vermoedelijk al te laat zijn en zitten we weer een aantal jaren aan Viaflut gekoppeld.

Zou bijzonder jammer zijn maar door deze Mol actie ziet het er wel naar uit.
Het nieuws wie het uiteindelijk geworden is zal nu snel bekend worden. Naar verwachting nog deze week of anders begin volgende week.
 
Apple schijnt opeens mee te doen met een bod van minimaal €50M
 
Ik ben eens benieuwd. Er wordt al vanaf oktober geschreven dat Apple een "miljardenbod" zou willen doen. Dat zal misschien eerder miljoenenbod zijn.
Vooralsnog heb ik nog geen bedragen gezien en ook nog geen definitieve berichten dat ze ook daadwerkelijk een bod uitgebracht hebben.
Grote kans dat als het bij Apple terecht komt dat het net zo erg zal zijn (of erger) dan bij Viaplee.
 
Geef er zelf niet veel meer om, zit totaal geen spanning meer in, Max wordt gewoon weer met 2 vingers in zijn neus kampioen en wie nummer twee en drie worden interesseert mij eigenlijk geen zak. Vrouw vind het nog wel leuk op zijn tijd. Heb mijn F1tv pro dan ook opgezegd, werd mij sowieso een beetje te gortig met die doorgevoerde verhogingen. Ik heb nu de SRF app voor de vrouw op de firestick staan, dus als ze nu toch eens een keertje wil kijken is het gewoon gratis, VPN op Zwitserland en gaan met die banaan.
 
Zelfs wanneer Max niet meerijd is de F1 saai! :ROFLMAO::ROFLMAO:
Die budgetcap heeft F1 de das om gedaan en alle innovatie van de teams is weg.
 
Ik hoorde gisteravond dat het nogal eens duur kan gaan worden voor diegene die het krijgt.
Dan moet je gaan denken aan een kwart miljoen zo ongeveer.

Want volgens Woerts blijkt er besloten te zijn niet een contract voor 3 jaar maar voor 5 jaar af te geven.
Als je dan denkt aan een 50 miljoen per jaar zit je snel op 250.000 euro voor 5 jaar. Een behoorlijke bak geld dus.

Op dit moment is er nog altijd geen duidelijkheid is wie de rechten gaat krijgen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan