geforce mx440 8x

T

tendoryu

ik heb een vga kaart gekocht
merk bingo
dat is een geforce mx440 8x agp vga card 64mb
nu is mijn vraag deze kaart werk zeer goed op de gewone scherm maar als ik mijn tv erop aansluit heb ik zwart wit beelt op mijn tv ik heb al vanalles geprobeert met software en kabels te vervangen ik blijf gewoon geen kleur te ontvangen


heeft iemand er een oplossing voor



alvast bedank tendoryu
 
Hmmz... is anders toch een uitstekende kaart, het merk wil niets zeggen, die van mij heette Pixelview.

Heb je ook bij de eigenschappen van de kaart aangegeven dat ie beeld naar tv moet sturen? Daar kon men meen ik ook nog wat instellingen doen.

Misschien moet je schakelen? Of tv of pc?
Anders zou ik eens kijken op een nVidia hulpforum want die chipset zit er op.
 
kweet ik heb al vanalles geprobeert en veel valt er niet te regelen zo te zien ik ben ook al op de site geweest maar niets helpt ik ga nog proberen een nieuwere tv erop aantesluiten dat is wat de winkelier mij vertelde


alvast bedank
tendoryu
 
Heb je de originele tv-out kabel gebruikt om de videokaart op je op je TV aan te sluiten?.

Anders mot je bij een electronica boer een tv-out kabel halen. Deze is bij de kaartzijde meestal geel (rond) of je hebt een s-video uitaansluiting , deze lijkt op een ps/2 maar is het niet. Je tv moet wel s-video ondersteunen.


M.vr.gr

Hugow
 
Bij sommige videokaarten moet je als je de pc op tv wilt bekijken je monitor stekker eruit trekken(wel pas doen als pc uit staat)
Bij mijn gforce 440 werkt dit(aangesloten via S-VHS kabel)

Groetjes roland.
 
ik heb die prul terug gebracht en een hercules 3d prophet7000 gehaalt en ik moet zeggen het beste wat ik ooit gekocht heb perfeck beeld




tendoryu
 
De norm die hier gebruikt word is PAL B/G.
Dus geen secam of ntsc.
Als je je tv aansluit met zo'n plugje met 4 pinnetjes, dan is dat een s-vhs aansluiting.
Heb je je computer ook wel op S-VHS staan?
En kan je tv wel S-VHS aan ?
Want wanneer je het verkeerde signaaltje van s-vhs op je composiet aansluiting aansluit, heb je ook een zwart/wit (achtig) beeld.
 
Originally posted by MAS
De norm die hier gebruikt word is PAL B/G.
Dus geen secam of ntsc.
Als je je tv aansluit met zo'n plugje met 4 pinnetjes, dan is dat een s-vhs aansluiting.
Heb je je computer ook wel op S-VHS staan?
En kan je tv wel S-VHS aan ?
Want wanneer je het verkeerde signaaltje van s-vhs op je composiet aansluiting aansluit, heb je ook een zwart/wit (achtig) beeld.

Hoi,
Ja dat klopt en dus zal je dit dus wel niet gedaan hebben hihihihi.
Maar ik zag het hoeft al niet meer je had al een andere kaart ;)
Groeten Ben bye bye.
 
ik heb ze in duitsland gekocht en de geforce stond hardware matig op ntsc
wat ik ook probeerde niets hielp zelf de handelaar kreeg het niet in orde en zo heeft hij mij men geld terug gegeven



gr tendoryu
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan