Gezocht scherpschutters....

P

pikkie

BT en ik zoeken met spoed goed mikkende scherpschutter,:gun: deze moet in staat zijn een klein beestje genaamd een freggel te kunnen omleggen dit moet uiteraard discreet gebeuren het liefst nog voor de kerst......:gun:

Een goede beloning is in het vooruitzicht gesteld...:gun::biggrin::biggrin::biggrin:

 
Pfffftttt...

 
Dat zijn toch lieve beestjes als ze niet bijten , maar waarom moet ie van deze aardbol verdwijnen , ik heb hier nergens een reden gevonden , of heeft het met een fiets te maken ??

 
Tja ik weet het niet meer hoor???

Op verschillende forums wordt ik afgeschilderd als "bedrieger" terwijl ik helemaal geen kwaad in zin heb???

Ikkezelf begrijp er helemaal niets meer van???

Ik kan dan wel gaan proberen om weg te vluchten, of advocaten in te schakelen om alles weer goed te krijgen, maar iets in mij zegt dat ik nu op dit moment 2 personen achter mij heb die iets tegen mij hebben?

Het valt mij een beetje tegen dat in deze tijd dat men eigenlijk een beetje vergevingsgezind moet zijn dat deze 2 zo in de aanval blijven gaan?

Ik had eigenlijk @Pikkie naar dit forum gelokt om een steentje bij te dragen voor de satelliethobby, en ikkezelf was hier eigenlijk een tijdje terug gevraagd om iets meer te betekenen voor dit forum, maar door dit geneuzel krijg ik amper de tijd om alles serieus te lezen, en ga ik fouten maken... :confused:

Maar geen van de 2 plannen lijkt te lukken, want door dat dit nog steeds loopt, blijf ik hierdoor dubbele postings doen, en komt Pikkie niet toe aan de serieuze postings die hij hier eigenlijk zou moeten/mogen doen...

En om dan maar niet te spreken wat BT moet doen om mijn verkeerde postings te verplaatsen. ;)

Ai, ai, ai, nou heb ik ze beiden helemaal boos denk ik?

 
maar waarom moet ie van deze aardbol verdwijnen
Heel eenvoudig, dat is in het kader van het Kerstdiner. Gelieve daarom ook een goede scherpschutter, zodat het freggel goed geraakt wordt en niet teveel vlees verloren gaat, want zo gek veel vlees zit er toch al niet aan, en het moet ons wel nog kunnen smaken.:biggrin:

Whahaha, boos? Nee hoor, ik ben net dankbaar dat je Pikkie hierheen gehaald hebt, dan kan hij mij ook hier een beetje ondersteunen, want ook hier heb ik geen fiets noch bijbehorende LW gekregen behalve dan extra werk, dus wat steun kon ik hier wel gebruiken, waarvoor dank!:tong:

Dat doet verder niets af van het feit dat we niet van onze kerstdiner plannen afzien momenteel.:cool:

 
Geef mij maar een kalkoen , die is iets groter om op te schieten en er hangt tenminste wat vlees aan :biggrin: en nu ga ik :zzz:

 
Ach freggel ga je nu medelijden opwekken, ik heb mijn eerste steen al bijgedragen omtrent de toppie :tong: de tweede steen is natuurlijk alle hulp aan Bt en inderdaad we zijn niet vergevings gezind:biggrin: daarom ook de hulp van een scherpschutter:schieten:, advocaten inschakelen heeft geen zin.....wij hebben betere :schieten:

Nee ik ben niet boos alleen heel verdrietig dat we tot zo'n actie moeten overgaan het :schieten::biggrin::biggrin::biggrin:

 
@ Freggel,

Geen problemen hoor, gaat jou niets overkomen, bosnimfen zijn dol op Freggels, heb begrepen van de nimfen dat Freggels en Boetsen nogal groot geschapen zijn (in tegenstelling tot tijgers en pikkies) en daar zijn ze dol op. Heb net nog even met de nimfen gesproken en als de nood aan de man komt staan ze binnen 5 minuten in de Freggelgrot om jou te helpen.

Boets.

 
@ Freggel,
Geen problemen hoor, gaat jou niets overkomen, bosnimfen zijn dol op Freggels, heb begrepen van de nimfen dat Freggels en Boetsen nogal groot geschapen zijn (in tegenstelling tot tijgers en pikkies) en daar zijn ze dol op. Heb net nog even met de nimfen gesproken en als de nood aan de man komt staan ze binnen 5 minuten in de Freggelgrot om jou te helpen.

Boets.
Heb je het nu over de sex of over wat anders????

Daar ben ik heel benieuwd naar want als het over het eerste gaat, hoe denken ze dan over hard werkende badmeesters.

;)

Nr.10

 
Ik vraag me ook af hoe ze dan over hardwerkende badmeesters denken!

Daarnaast zit de freggel niet in zijn freggelgrot maar bij mij thuis als de poging tot vangst wordt gedaan. Willen de bosnimfen hem dan beschermen, zullen ze dus ook bij mij moeten komen, hetgeen nogal gunstig is, ik lust namelijk ook bosnimfen.:biggrin:

 
Hardwerkende badmeesters, koud water.... moet ik nog meer zeggen? :lol: :lol:

Boets.

 
Even voor de duidelijkheid, de beste stuurlui staan aan wal in dit geval de badmeester. Bij de mannen krimpt het maar bij de vrouwen groeit het..... (moet ik nog meer vertellen)

Je snap zeker wel dat het zwembad tegenwoordig geld overhoud (de kachel gaat niet meer aan) :biggrin:

;)

Nr.10

 
@Black Tiger, wat kreeg jij ook weer niet gevangen bij jou in dat "Encibos" ?

Die bosnimfen bij jou zijn allang geinformeerd, dus ik denk dat als ik die kant opkom, want bang ben ik in geen geval, dat er al enkele van de "troepen" ter ondersteuning op voorhand meekomen!

Dus maak je borst maar nat.

En om dan even Pikkie aan te spreken, waar nummer10 zit, dat is verdacht dichtbij jou richting die we opmoeten als we die kant weer opgaan, ben er de laatste 2 weken errug dichtbij geweest, dus ook jou weten we te vinden. :devil: :sniper: :biggrin:

 
Nou laat ze maar komen hoor freggel1, als ze niet voor mij het bos uit komen dan maar voor jou, belangrijkste is toch dat ze komen.:biggrin:

Ben benieuwd wat er dan nog allemaal meer nat gaat worden.:sex:

En van mijne Pikkie en Nummer10 afblijven he, anders: :gun::auw::auw2:

Mocht dat niet lukken dan nemen we terroristische maatregelen. :achmed:

:biggrin:

 
Ik denk dat het zo stilletjes aan eens tijd wordt dat we of de postings gaan samenvoegen, of ik ga op 1 van de 2 forums stoppen met het geven van een antwoord @BT!

Ik zie nu steeds meer dat op beide forums dezelfden met jou meelullen, en ook dezelfden mij steunen!

Dus vanaf nu is het hier einde reply, en ga ik door op het andere...

Kijk nog maar eens goed naar de foto van de fiets, en nu eens niet naar het model wat ze vast heeft, en dan zie je dat die gekochte fiets van jou in een embarmelijke staat is, en zoals ik al zei op dat andere forum, dit is nu eenmaal een verkoperstruuk, jammer voor jou dat je erin getrapt bent, maar feit is en blijft dat die fiets afgeleverd is, met garantie tot aan de deur, en nou komt men zagen dat men hem niet ontvangen heeft?

Joh ik heb hier het bewijs van aflevering liggen, dus komaar op met je advocaten en heel de rambam die jou vriend Pikkie aanbiedt, je zult van goede huize moeten komen!

 
Ooooooooooooo wat zou ik graag een zadel zijn !! :biggrin::biggrin:

 
maar feit is en blijft dat die fiets afgeleverd is, met garantie tot aan de deur, en nou komt men zagen dat men hem niet ontvangen heeft?
Alles gaat toch nog steeds om die fiets die al dan niet afgeleverd is.

Maar is het niet mogelijk dat alles op een groot misverstand berust freggel1 had die fiets en heeft hem verkocht aan BT die bij aflevering zou betalen.

De freggelhut is in Zundert kan het niet zo zijn dat freggel1 Jenni weggestuurd heeft naar Limburg zonder navigatie apparaat zoals een Tomtom en Jenni komt als je naar haar homepage kijkt uit Tsjechie en kent ook de weg niet en misschien is ze zo de Bels in gefiets.

Als die in Belgie de weg vraagt naar Limburg sturen ze haar naar Belgisch Limburg en daar doolt ze misschien nog rond.

Verder moet die hele zooi van afleverpapieren vals zijn dus laat die freggel maar komen met zijn advocaten zou ik zeggen.:exactly:

Maar hij begint nu toch wel bijzonder bang te worden dat hij het nieuwe jaar niet meer haalt als @pikkie een scherpschutter vind als ik hem was zou ik in Limburg vast ook maar strikken gaan zetten dat afschieten wordt ook zo'n geknal de Limburgers gaan dan denken dat het nieuwe jaar al begonnen is!!

Er kan nu wel gezegd worden dat de fiets in erbarmelijke staat is maar het lijkt me dat je er toch nog heel wat ritjes op kan maken voor hij te oud word.:sex:

Maar hoe dan ook de fiets moet boven water komen dus wie van de Belgische vrienden haar in Belgisch Limburg ziet fietsen geef het even door!!

Dan kan het misschien nog opgelost worden zonder bloed vergieten anders vrees ik het ergste voor die freggel1.:biggrin::biggrin::biggrin::santa:

 
Jenni is allang terug hier hoor... :sex:

Maar voor de schietgrage onder jullie: oefenen maar :biggrin:

 
Jenni is allang terug hier hoor... :sex:
Aha nu komt de aap uit de mouw en blijkt het gewoon oplichting te zijn dit is het duidelijke bewijs.

Terwijl BT zit te wachten op de bestelde fiets ligt die freggel1 zich helemaal suf te :sex:

Ja wat mij betreft mag @pikkie nu zijn gang gaan en hem vangen en villen en bij de borrel opeten.:bier:

Hij zal inderdaad zijn benen nodig hebben een freggel mag dan zeggen dat hij hard kan lopen maar tegen een kogel kan hij niet lopen.:gun: :gun:

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan