Opgelost Laptop valt soms uit.

Ik heb geleerd om sneller te adviseren, koop een nieuwe.
Ja maar feitelijk was een nieuwe dus niet nodig want hij werkt nog prima, toch? Alleen als ie wat lang aan staat doet de accu wat vervelend. Maar misschien nog goed te gebruiken voor "normaal" gebruik.
 
@BT Feitelijk heb je gelijk. .
Maar de manier waarop er op voorhand zonder mededeling een "vervanger" gekocht werd terwijl onderzoek in volle gang was, weerhoudt mij ervan in een volgende keer energie te steken in het onderzoek. Hoe gedreven ik ook ben om de oorzaak te delen en op te sporen..

Bij deze is dus de laptop zeker te gebruiken met of zonder accu omdat de fout zonder niet optreedt en met accu enkele uren. Daar kan met het gebruik rekening worden gehouden.
 
@the matrix, houd het er op dat je dit voor jezelf hebt gedaan. Want wees eens eerlijk, zonder deze ervaring had je de opgedane kennis nooit opgedaan. :)
Je weet nooit wie je met deze kennis in de toekomst kunt helpen..
 
Maar de manier waarop er op voorhand zonder mededeling een "vervanger" gekocht werd terwijl onderzoek in volle gang was, weerhoudt mij ervan in een volgende keer energie te steken in het onderzoek. Hoe gedreven ik ook ben om de oorzaak te delen en op te sporen..
Ik ken het gevoel @the matrix
Net een appje " gaat niet door om 8 uur"
Nu heb ik zat te doen verder maar toch.
Zolang er geen financiële prikkel achter weg komt blijft dit bestaan.
En volgens mij ook iets met voeding en op
Idd geen probleem dat je iets anders koopt maar laat het ff weten want dan hoef ik mijn tijd er niet voor mijn gevoel voor een ander er in te stoppen maar voor mijn eigen " ik WIl weten wat dit is"
Min of meer paniek in de keet en je wilt helpen dus je gaan in de help stand en dan ... Bleek het allemaal niet nodig... Ik krijg er m...rd neigingen van..:devilish:
 
Hoe gedreven ik ook ben om de oorzaak te delen en op te sporen..
Oh in dit geval. Ik meende te concluderen dat je bedoelde dat dit de nieuwe standaard ging worden en je voor niemand meer onderzoek ging doen, maar dan dan was dat vermoedelijk een vergissing mijnerzijds.

Sowieso hebben wij er ook weer iets van geleerd. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan