NAGRA ist einfacher zu hacken als das alte System!

F

Frankie

Zojuist las ik dit in een forum (Cardsdump-Board)

NAGRA ist einfacher zu hacken als das alte System!

Im Ernst dieser Text ist kein Fake!
Auf allen Mosc boards hat p**m***e die Admins GEWARNT ( ABMAHNUNGEN bis hin zur STRAFVERFOLGUNG angedroht! )
die FAQ Files SOFORT ZU ENTFERNEN! Leider hat die MOSC Szenne keinen Arsch mehr in der HOSE!

Fakt ist MASTERCRD ist zur?ck und hat allen seinen J?nger das Licht wieder Helle gemacht!
Aber jetzt kommt der Hammer! Handelstypische Funcards, Goldwafer ect. funzen nicht mehr!
Nix neues! Neue Orginalkarten sind zu teuer! Tests auf Originals hatte sich keiner getraut wegen verschrottung!
Aber jetzt kommts noch h?rter!
Das Schweizer Unternhemen das die EMUSOFT und die CPUS/EEPROMS f?r p**m***e World gefertigt hat,
hat einen entscheidenden Fehler gemacht!
Sie sind LIEFERANTEN der BONUS SAMMEL KARTEN Der ELF und TOTAL TANKSTELLEN ( tanken u. Punkten f?r PREMIEN! ).
Die CHIPS sind hargenau die selben wie die auf den p**m***e Cards,
same Software/EMU ect....... MASTERCRD konnte sich den Bauch vor Lachen nicht mehr halten!
In den Chats herscht im Moment gro?es TREIBEN! Den Chip m?sst ihr aus der Karte l?sen und auf eine Smartcard
( ?ltere Style, wegen der Abmessungen kleben! ).
Ihr k?nnt Ihn ganz normal mit dem ICPROG behandeln!
Wo es die Keys gibt hehehe auf allen bekannten UPLOADCENTER wie SLOVAK zu finden!
Die Szenne lacht sich Bannane! Angeblich soll es zu dem HAck am Montag eine Sondersendung auf RTL geben!
Nicht 1 Jahr hats gedauert, sondern 2 Tage bis zum helle werden.
Es wurde durch viele gestestet und als wahr best?tigt! Loggen geht so wie immer,
Keys aufspielen und los gehts!

Ich finde es aber traurig! Nun wird p**m***e STERBEN!
Die schwarzen Zahlen werden wohl in den n?chsten Monaten wieder in den roten Bereich schl?pfen!

Sch?mt Euch Ihr dreckeligen Schwarzseher!

Schade das Leo das nicht mehr erleben kann!

24.10.2003

von Mucky
 
HAHAHAHAHAHHA, nu gratis sparen voor pr*m**re punten!!!



( zijn mijn freebees ook geldig??)
 
Ik ga ff Tanken.
Soef soef Ha Ha Ha. Als dit waar is lach ik me ook een banaan :biggrin:
 
volle tank heb ik ook
ze doen weer goede zaken bij de pomp:)
tippie knip een randje ervan af
connecten doet ie nu de rest nog??
 
eerst tankje nog even leegrijden!!!
en dan gauw een puntenpasje halen!!!!!
 
Ja......en dan krijg je Pr..m.. ere er gratis bij....wat een eikels zeg!!! Jammer dat ik het hier niet kan ontvangen...

De Satrat
 
Ik hoop dat het bij mijn Esso pasje ook lukt, want ik ga vannacht ongeveer 500 liter tanken :biggrin: :biggrin:
 
Hmm je kunt het ook andersom zien,dadelijk gaan de kaartjes verkopers tankpasjes verkopen voor 50 euro.
Het leuke daarvan is dan weer dat je premiere hebt en gelijk een gratis tankpas,waar je bij 1000 tankstations in heel europa gratis kan tanken.
Hmm mooiere aanbieding kan er toch niet zijn,ik zie het nu al gebeuren,wij verkopen seca 2 kaarten en u heeft er gelijk een konmar klanten kaart gratis bij,en met de nieuwe irdeto 2 kaarten kunt u in heel nederland ook nog eens gratis parkeren bij de chipparkeer automaat,en wilt u alles op ??n kaart dat kan ook ,maar dan heeft u ook gelijk een nieuwe giropas waar u ongelimiteerd geld mee kunt opnemen.
 
Bij huts gelezen over dat tankpasje
Het blijkt dat het de bedoeling was dat je met je spaarpunten in de toekomst films kan bestellen bij premiere.
Dus bij bv 50 punten stop je je tankkaart erin en kan je een film kijken, alleen ppv.
Maar het blijkt niet zo soepel te werken en de actie is uitgesteld totdat alles op 2 staat.
 
Ter info : Ik heb een Duitse Total card gehaald.
Heb met IC prog en NTPicprog op een VP2 van Ome Willem geprobeerd,zonder resultaat.
Groetjes,
Appie
 
Originally posted by appie39
Ter info : Ik heb een Duitse Total card gehaald.
Heb met IC prog en NTPicprog op een VP2 van Ome Willem geprobeerd,zonder resultaat.
Groetjes,
Appie

Was het niet zo dat je het ToTal chippie met een mesje eruit moest wippen, en deze in een kapotte fun, of gold card moest plakken?

Mag ook wel met een nieuwe fun, of goldcard maar dat wordt zo duur...hehehe

De Progger kan n.l de TotalCard niet lezen, omdat de Chip op een andere plek zou zitten, en nu kan de progger geen contact kan maken met de chip, volgens de bronnen...

Gr Fred.
 
@Twilight,
De chip zit on EXACT dezelfde card als op elke andere wafercard.
Ze zullen toch niet bij Total een kaartwissel doorgevoerd hebben :)

Appie
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan