Paaseieren.

Ben je vergeten broodkruimels te strooien? :LOL:
 
Ik had in alle vroegte 16 eieren gevonden! Persoonlijk een fantastisch resultaat en op de hard huilende kinderen bij de buren na, zo laat in de ochtend, kon mijn dag niet meer stuk!
 
Om die reden heb ik er ook geen verstopt. :biggrin:
Het zou zomaar eens kunnen zijn dat ik ze niet meer terug zou vinden.:oops:
 
Ik heb gisteren de koelkast open getrokken en daar 10 eieren gevonden, netjes bij elkaar in een doosje :biggrin2:
 
Laat me raden... jij was vergeten ze te schilderen en te verstoppen? :biggrin:
 
Over schilderen gesproken, wij hadden bruine eieren , errst die helemaal wit geschilderd en daarna decoratief gekleurd, wat een gedoe.

Maar zonder dollen , het was hier een groot feest met de kleinkinderen.
Ze zoeken plastic eieren met daarin een puzzelstukje, vervolgens via opdrachten op zoek naar de schatkist met een cijferslot, de code van het slot moet ontcijferd worden. Opdrachten en puzzels liggen verspreid in de woning. In de schatkist liggen diverse versnaperingen en een hoop losse euroos die gedeeld moeten worden. Ca 7€50 per kind . Kinderen zijn tussen 9 en 18 jaar en we doen dit al jaren zo. En groot en klein kijken er nog steeds naar uit. Echt een aanrader. Het lijkt een beetje op escape room
 
Wat geweldig leuk! ❤️
Daar kunnen de meesten denk ik alleen van dromen.
Mijn vrouw vond er helaas niets aan maar die had dat van thuis uit ook niet meegekregen. Ik heb dat hier toen wel ingevoerd, maar gewoon eieren zoeken dan. Kids vinden dit gewoon hartstikke leuk en daar gaat het om.

Maar als je er dan ook nog een soort zoek en puzzeltocht van maakt zoals jullie doen, dat moet gewoon geweldig voor ze zijn. En inderdaad vinden ze zoiets ook nog leuk als ze ouder zijn. Geweldig!(YY)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan