Het moest er ooit van komen, ik heb al veel gekocht via Marktplaats, maar heb nu dus met een fraudeur te maken!!!
26 maart gegevens uitgewisseld, en op voorhand betaald omdat ik voor de verzendkosten niet op en neer ga rijden...
Nu 2 april nog steeds niets ontvangen, en na het versturen van een aantal emails met de vraag of het pakketje al verstuurd was, geen antwoord.
Maarrrr, bij de mails stond keurig netjes een adres, van ene vishandel uit Yrseke, dus maar eens opzoek of er bij die gegevens een telefoonnummer te vinden is, en jahoor, gevonden.
Meteen gebeld, maar er werd niet opgenomen, maar binnen 10 minuten werd er teruggebeld, en bij de nummerweergave zag ik het gebelde nummer staan, dus ik neem op, maar het was stil, ik vraag dus spreek ik met de verkoper van de SSD? en kreeg meteen, een nee, u bent de vijfde die hier voor belt, en na wat praten met de dame die ik aan de telefoon had, bleek dat hun gegevens al vaker gebruikt waren, vorig jaar voor spelcomputers.
Dus ik heb gezegd dat ik aangifte ga doen via Marktplaats, met de vraag of ik hun gegevens die in de mail staan mocht gebruiken, en dat was geen probleem.
Nu gaat het hier maar om een 40 euro, maar tumme, stelletje???
Ben benieuwd of ik mijn geld nog terug krijg, want noch mijn bank of politie mag de gegevens die achter het rekenignummer zit niet vrijgeven.
Maar ik maak het nummer wel bekend!!
Iban bank nr NL51INGB 0688593178 de naam die bij mij gebruikt werd is: Jacqueline van Gompel