Veel leuke films 's-avonds op 12,5W

Bones

Addicted Member
Lid sinds
13 feb 2008
Berichten
1.567
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
65
Locatie
17km oostelijk van Amsterdam
Op de zender Kanal 4 Kurdish, kijk ik nu al 2 avonden naar leuke films (momenteel naar de nieuwe War of the worlds, en gisteren naar een film met Tom Hanks dat hij cipier was bij een ter dood veroordeelde man -die titel weet ik niet-, deze films zijn free to air.

Atlantic Bird 1, 12671V, symb: 2693, fec: 3/4.

Ze zenden uit in DVB-S2, 8psk.

De films worden uitgezonden met het normale Engelse geluid, je hebt een vreemde ondertiteling, maar daar heb ik maling aan.

 
Die film met Tom Hanks is waarschijnlijk "The Green mile", waarin de betreffende ter dood veroordeelde man, bijzondere gaven blijkt te hebben.

De ondertiteling is dan waarschijnlijk Koerdisch, en heeft verwantschap met Iraans.

Hmm, maar eens zien of ik (in de verre toekomst) ook zo ver kan kijken met de T90.

 
gisteren naar een film met Tom Hanks dat hij cipier was bij een ter dood veroordeelde man -die titel weet ik niet-' date=' [/quote']
Thanks voor de nuttige info, maar de film waar jij de titel niet van weet is volgens mij

 
Net niet snel genoeg, maar ik heb nog tijd, ik heb maar een T55 :stupid:

 
Klopt jongens, de film heet inderdaad the Green Mile.

Thanks!

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 03:49 uur ----------

Hmm' date=' maar eens zien of ik (in de verre toekomst) ook zo ver kan kijken met de T90.[/quote']
@MAS3

Ik kan het je zeker aanraden, deze zender zendt bijna altijd films uit, soms een documentaire à la Jacque Cousteau; overdag zendt ze familie-films uit, maar 's-avonds is het echt genieten.

Er zijn ook diverse exotische muziekzenders op deze sat; maw, echt de moeite waard om daar een extra lnbf op uit te richten op je schotel.

@Freggel

Ook met een T55 moet het lukken, zowel de quality alsmede de signal strength zijn formidabel.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 04:43 uur ----------

Sorry BT voor wederom een dubbelpost, maar dit is echt belangrijk, dus neem me niet kwalijk svp:

Heb even wat metingen gedaan.

Dat fantastische muziekstation op deze sat heet Korek, die zit op 12739V, Symb: 2693, Fec: 3/4, DVB-S2, 8PSK, komt hier binnen met Q=92%, S=81%.

(Ik heb ook Kanal 4 Kurdish gemeten, deze komt door met een Q=94 en een S=83, dit is dus zoals eerder vermeld:12671V, symb: 2693, fec: 3/4, DVB-S2, 8psk.)

Uiteraard zitten er nog veel meer zenders op deze sat, maar voor de HD-liefhebbers: La7HD en La7D HD: 12515H, Symb: 17455, Fec: 3/4, DVB-S QPSK, komen hier door met een S=86 en een Q=88

Ik heb dit gemeten met mijn NanoXX 9800HD icm Lenson Heath 80cm offset schotel met een MTI quad lnbf, ruisgetal 0.6

En ik ga nou maar eens naar mn nest.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan