Jump to content
Sign in to follow this  
Guest FranX

Gezocht BIN file Motorola V3690

Recommended Posts

Guest FranX

Aangezien bij de V3690 de FF frame bug (weer?) werkt moet het mogelijk zijn om via deze manier het startup bitmapje te veranderen (en meer!!!).

Helaas weet ik niet hoe de opbouw is bij de V3690, daarvoor ben ik op zoek naar een .BIN file van de hele! flash van een V3690.

Is er iemand met een EMMI-box die mij deze .BIN kan bezorgen, verander rustig hier en daar wat bytes, als je bang bent dat ik deze file voor unlock praktijken zou gaan gebruiken, het gaat me alleen om de bitmap en de opbouw van de providernamen, en menu structuur, firmware is niet belangrijk.

Gr FranX

PS: Unlocken moet ook lukken via de FF bug...:D:D

Guest ronald

hallo remco

een vraagje krijg je wel toegang tot de download sectie

van chinamobileworld?

ik probeer het al een aantal dagen maar krijg de melding dat ik geen toegang krijg iets met port80

gr ronald

Guest FranX

Same here...:(:(

Wat ik zoek schijnt er tussen te staan, maar mag alleen niets downloaden (forbidden)...

Gr FranX

Guest Remco

Ik kan er ook niet meer van downloaden,vreemd van de week lukte het nog wel.

Misschien lukt het volgende week weer,ik zal het blijven proberen.

Remco

Guest Remco

Hallo FranX,

Ik heb een V 3688 Emmi file gevonden,als je hem wilt hebben stuur ik hem naar je.Hij is wel 1.25 mb groot.

Remco

Guest FranX

Als je zou willen heeeeel! graag...:D

Die chinese site is inmiddels offline, en heb verder weinig kunnen vinden. (zelfs op Janus MOTpages is er niemand die um heeft)

Mijn dank is alvast erg groot!.

Gr FranX

Sign in to follow this  

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.