Eurosport Asia/Pacific

F

flippo

Hallo.

Ben woonachtig in de Filippijnen en in bezit van grote schotel (180 cm)

Deze heb ik uitgericht op de Thaicom 5 satelliet en ontvang 100 FTA channels waaronder BVN. Nu hebben we hier ook kabel tv en gelukkig wordt het EK voetbal uitgezonden.

Graag zou ik dus ook de Tour de France zien maar dat wordt alleen op Eurosport Asia/Pacific aangeboden en dan alleen maar aan kabelexploitanten.

Via Internet kijken op Eurosport is moeilijk alhoewel ik een IP adres in Nederland heb en voor de internet viewer van Eurosport betaal. De verbinding wordt gewoon te vaak onderbroken daar er vanuit de Filippijnen te weinig capaciteit is richting Europa. Er zijn vele aanbieders op internet van televisie en sommige werken ook een beetje maar deze komen veelal uit Roemenie of Rusland.

Blijft dus over de satelliet.

Op dit moment zendt Eurosport Asia dus uit op vele Satellieten tussen 70E en 170E die ik zonder problemen zou kunnen ontvangen. Echter al de uitzendingen van Eurosport Asia zijn gecodeerd of worden aangeboden in een pakket wat in de Filippijnen niet verkrijgbaar is. Het is geen probleem om gewoon voor Eurosport te betalen maar dat schijnt onmogelijk te zijn.

Ben in het bezit van FTA DVB ontvanger met 2 sloten waar geen kaart inzit.

Volgens de specificaties moet deze ontvanger om kunnen gaan met Nagravision, Viaccess, Conax en Irdeto.

Zou heel blij zijn als iemand een oplossing weet zodat ik van de Tour de France kan genieten via de satelliet.

Alvast bedankt.

Flippo

 
waar in de fillipijnen , ik heb mn plekje vlak bij Maco , 12 km van Tagum en land op Davao, de grote van de schotel is ok en er zijn daar diverse aanbieders er word steeds meer geconcureerd, over een paar jaar woon ik er definitief en neem zeker mn dm mee

ingat palagi kuya

groet Schapi

 
Hallo

Bedankt voor de reactie. Al 12 jaar woon ik in de Filippijnen; momenteel in Dumaguete op Negros.

Ontvangst met schotel 180 cm is gewoon heel goed voor FTA zenders en dus ook BVN op Thaicom 5 op 78.5 graden oost (260 graden op kompas).

Eurosport Asia wordt op bijna elke satelliet aangeboden meestal in pakket.

Op dit moment ben ik bezig een pakket te krijgen van Telkomvision uit Indonesie.

Die zenden uit op de Telkom 1 satelliet op 108 graden East. Op kompas is dit ongeveer 240 graden. Het signaal van deze satelliet is heel sterk in heel de Filippijnen en moet dan ook makkelijk te ontvangen zijn met schotel van 120 cm.

Morgen ga ik naar Manila waar ik een afspraak heb met satelliet firma. Ben benieuwd wat het hele pakket gaat kosten. (schotel, ontvanger, jaarabonnement Telkomvision).

Je hoeft echt niet iemand te laten komen om alles te installeren. Met kompas en gezond verstand kom je een heel eind.

Zodra ik meer weet laat ik hier natuurlijk een bericht achter.

Flippo

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan