wlan win7HP 64bit

sat-ed

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
4 mei 2010
Berichten
1.413
Waarderingsscore
313
Punten
83
Locatie
grunn
Hoi allen.

Ik heb hier een laptop acer met een probleem die ik nog nooit ben tegen gekomen mischien 1 van jullie.

Ik kan geen draadloos verbinding maken en dit is niet omdat hij het netwerk niet ziet maar ik krijg de balk voor de code niet....

Dus klik ik het netwerk aan (beveiligd) en ik zeg verbinden dan zou je verwachten dat hij een invoer vak gaat geven voor de code maar nee..

Het scherm van wlan gaat weg en de laptop zegt doodleuk wel netwerken geen verbindingen.

Ga ik naar het netwerk centrum en probeer daar handmatig toetevoegen kan ik alleen op de knop toevoegen klikken verder gebeurt er niks.

Verdere info :

Laptop is legitiem en up to date

Geen virussen of ander rommel gevonden

netwerk is goed want de rest draait wel

Ben bang dat het een herinstall wordt..

Iemand een ID????

 
maar ik krijg de balk voor de code niet....
Dat heb ik ook eens gehad.

Het beste kun je dan bij je wifi netwerken kijken en dan alle netwerken die zijn opgeslagen verwijderen.

Dan de pc herstarten en als hij opnieuw verbinding wenst te maken, dan voor verbinden kiezen en zou het venstertje weer tevoorschijn moeten komen.

Dus als je windows 7 hebt is dat configuratiescherm, dan Netwerk en Internet, Netwerk centrum en dan zou je daar de draadloze netwerken moeten kunnen beheren en dus ook je profielen verwijderen.

Het kan ook zijn dat het veroorzaakt is door spyware, in dat geval eens goed scannen met Malware Bytes.

 
Helaas geen van alles......

Dit is allemaal geprobeert en handmatig toevoegen wil dus niet eens..

Dank voor het mee denken.

Doe wel een her install

 
Oke, jammer dat het niet geholpen heeft.

Ik neem aan dat je geen WEP codering gebruikt op je router. Zoja dan zou dat een oorzaak kunnen zijn. Veel routers werken met Wep codering niet lekker samen met Windows 7, WPA of beter is eigenlijk noodzakelijk.

Ik hoop dat een herinstallatie het voor je fixed als je dat gaat proberen.

 
@BT of je nu wep of wpa neemt maakt geen verschil

De eigenaar heeft het aparaat opgehaalt en stuurt het onder garantie retour.

Meneer wou niet weten dat software meestal geen garantie is.

We zullen zien.

 
Software is meestal geen garantie, tenzij het de software van de router is en een firmware update geen soelaas biedt. Laten we het beste er van hopen. Het kan immers altijd nog zijn dat er toch iets met die router was.

Alhoewel ik net als jij, toch eerder het idee heb dat het een windows software probleem is.

 
Meneer heeft hem opgestuurt onder garantie en zonder kosten een herinstalatie van windows gehad (vind ik netjes omdat normaal software problemen uitgesloten zijn).

Laptop werkt weer naar behoren.

Wel was meneer verbaast dat zijn bestanden kwijt waren :biggrin:

 
WHAHAHAHA, ja natuurlijk, ze zullen ook nog een backup maken en die terugzetten, hahahahaha.:biggrin::biggrin:

Maar het is inderdaad wel netjes dat ze onder garantie een gratis herinstallatie gedaan hebben, dat maak je inderdaad niet meer veel mee. Moet klant normaliter zelf doen, valt niet onder garantie.

Van de andere kant heeft Acer een beetje een slecht naam gekregen dus misschien proberen ze dat imago met wat extra service weer weg te poetsen.

In elk geval fijn te horen dat het weer werkt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan